Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg er en ung jente som gikk siste året på vgs for 2år siden. Der flørtet jeg og daværende rektor ekstremt mye, men holdt oss til det. Begge to ble betatt av hverandre, men han var gift og jeg forlovet. I senere tid er jeg blitt singel, og vi har holdt kontakten. Så en dag hadde vi et svakt øyeblikk der vi tillot oss å møtes. Han kom hjem til meg og vi gikk rett og slett på automatgir. Verken jeg eller han hadde kontroll over hva som skjedde, to års begjær tok over totalt. Det er da ganske tydelig at vi hadde oss og nå er jeg da blitt gravid. Mannen er fortatt gift og jeg tør ikke si noe til han. Han er en utrolig snill mann, men jeg er redd for å si det, og jeg skjems faktisk litt. What to do?...
Brunetta =) Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg hater utroskap og syntes absolutt at du skal si det til han. Han er tross alt barnefaren. Om han ikke velger og si det til sin nåværende kone så si at du sier til han. Hadde jeg vært hans kone ville jeg ha blitt takknemmlig for det i ettertid.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Vet ikke om jeg klarer å true med at jeg sier det til kona osv. Jeg tør jo nesten ikke si det til han engang.
Brunetta =) Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Det blir jo bare verre til lenger du venter da. Ser han deg så vil han jo se at du har mage etterhvert og han kan legge sammen 2+2. Det blir verre tror nå jeg da.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Du er en av de som ikke burde fått lov å ta på mannfolk!!!!!! Skjerp deg! Ha litt empati med hans kone da??? Kunne du tenkt deg å vært i hennes sko???????????? banslig er du!!! Men du er vel altfor ung til å skjønne noe som helst!!!!!!!!!! Prevansjon, hva er det tro??????????????????????????? Nei, det vet du ikke........ men knulle skal du!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 DU FÅR IKKE NOE SYMPATI FRA MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 tror HI bare skrøner.. Åsså med rektoren da.. Høres ut som en dårlig ungpikefantasi....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Tror ikke vi hadde sett hverandre sånn tilfeldig. Han bor nesten 6mil borte... Men uansett, jeg burde si det til han ja.. Men jeg har ikke hjerte til å si det til kona. Kan lissom ikke ringe til henne og si: Hei, din mann var min rektor før, og jeg nå er jeg gravid med hans barn.. Og jeg vet at jeg kommer til å slite fremover når folk spør hvem faren er. Ja, totalt min egen feil... Bare vurderer frem og tilbake hva jeg skal gjøre. Og til den andre personen: Hva er det du ikke kjøper?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Jeg kjøper ikke historien din;) Litt for absurd spør du meg.. Trodde virkelig ikke folk var så dumme- verken du eller "rektoren". Men for all del- snakker du sant så er vel du en like stor kronidiot som mannen. Rektor? Og tafser på ungjenter? Nei, fy flate.. Lettlurt du da i såfall... Og burde hatt vett nok til å beskytte deg da.. Men er det skandale du vil ha, så ser det fint ut som om du har fått en i fanget ditt nå isåfall!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Jeg har brukt prevensjon leeenge.. p-sprøyta. Så sluttet jeg etter anbefaling fra legen. Jeg og min eks planla å få barn, så jeg ble gravid for en stund siden, men mistet litt sent i svangerskapet. Jeg trodde jeg var trygg frem til mensen kom tilbake. Men det var jeg altså ikke. Jeg mistet for 4mnd siden, og mensen kom aldri. Så nå er jeg altså gravid igjen. Jeg har hatt samme type i 7år. Fra jeg var 13 til jeg var 20. Vi brukte prevensjon helt til vi ville ha barn sammen. Det er ikke barnslig. Jeg falt for en annen mann etter å ha tilbrakt veldig mye tid med han på skoledagene osv. Og chattet mange timer. Man kan ikke noe for hvem man faller for. Og han har sagt til meg han føler det samme. Så kan vel alle få gjøre en feil innimellom... Min feil var at jeg ikke klarte å stoppe, eller vente med å ha sex. Men hjertet mitt tok over for hjernen. Jeg ville nok hatt mer sympati/empati med kona hvis hun ikke hadde drevet bort både mann og barn(gikk i samme klasse som dattera hans, bare jeg er 2år eldre). Kona ligger på sitt eget rom i kjelleren. Hun er ute hele ettermiddagen og kommer hjem rundt 22 tiden. Dette har jeg blitt fortalt av dattera, og mannen bekreftet det. Jeg gidder ikke å svare noe frekt tilbake. Ikke verdt det.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 "Jeg falt for en annen mann etter å ha tilbrakt veldig mye tid med han på skoledagene osv. Og chattet mange timer" okei..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 Så alle damer som er betatt av en mann og har sex med han, er dumme? Eller er det spes det at det var med min tidligere rektor(som forøvrig skiftet jobb etter 9mnd)? Er ikke rett å dømme folk etter en feil de har gjort. Man blir ikke dum pga det. Men burde kanskje lære seg å tenke skikkelig over situasjonen før man gjør noe. Det skulle jeg gjort. Jeg skulle også (isåfall) bedt han om å ta på kondom. Men jeg trodde jeg var trygg, og jeg feilbedømte det. Men jeg tror ikke det er en skandale sånn sett. En skandale er hvos Prinsette Martha ble gravid med broren til mette marit feks. Han får evt fortelle det til kona om han vil, men jeg gjør det ikke. Hun sliter tydeligvis fra før, og da vil ikke jeg være den som gjør det verre.. Hun hadde sikkert spurt meg hvorfor ikke mannen kunne si det selv, så da får jeg heller oppfordre han til å si det.. Lettlurt er man når en mann kommer bort og sier du har så pene øyne osv, bli med hjem til meg lissom. Men jeg har kjent han her i et par år, og vi har hatt jevnlig kontakt. Så jeg er ikke lettlurt.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Kan du ikke ta abort? Hvorfor i all verden vil du beholde ungen til en du nesten ikke tør å fortelle det til. Du sier at du skulle nok ha tenkt deg om. kanskje greit å gjøre det nå. du er 20 år og har tenkt å beholde denne ungen. har du overhode noen utdannelse og hva skel dere leve av? Staten?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 Vet d høres kleint ut ja.. Men det var en ny oppstartet skole som hadde litt mangel på lærere, så han tok over noen timer. I div allmenne fag hadde jeg fritak pga jeg har tatt dem før på en annen linje, så da satt jeg inne med han på kontoret og vi pratet, hadde det gøy og tok kjøreturer innimellom, somregel til en kafe og vi var borte til studietiden begynte. Dvs 90min. Jeg tilbragte mye tid med han rett og slett. Og på kveldene satt vi å chattet på msn.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #16 Skrevet 14. august 2007 Jeg er imot abort. Og mens jeg skriver svar her inne så har jeg sendt en sms til han og der skrev jeg rett ut at jeg har vært redd for å si noe pga ditten og datten. Jeg er eldre enn 20år. og da mener jeg ikke med et par mnd. Nei jeg lever ikke på staten i såfall. Jeg har nok av penger.. jeg jobber, så jeg har ca 40.000 i mnd utenom skattetrekk da, så har jeg en formue på et beløp jeg ikke skriver her. Og faren har en inntekt på 600.000 så dette er et barn som blir fullt finansiert av foreldrene sine.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #17 Skrevet 14. august 2007 Jeg er en ung jente som gikk siste året på vgs for 2år siden. Jeg er eldre enn 20år. og da mener jeg ikke med et par mnd. okeiii.....?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #18 Skrevet 14. august 2007 jeg har i alt gått 5år på vgs. To år på en helt annen linje. (så et friår på folkehøgskole), så begynte jeg på en annen linje, gikk der i 3år. Fikk utvidet min ungdomsrett fra fylkeskommunen.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #19 Skrevet 14. august 2007 Det kan godt hende at dette er noen med fritidsproblemer, men det kan da ikke vi andre vite... Så hvorfor dømme??? Tenk om du hadde vært i en lignende situasjon.. Dette er da et forum hvor man kan søke hjelp og støtte... Jeg syns det er forkastelig at voksne folk her inne svarer så stygt!!! Unnskyld meg altså... Syns oppriktig synd på henne jeg!! Men det er jo min mening da, som jeg tydeligvis ikke deler med så mange andre her inne... Skjerp dere!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #20 Skrevet 14. august 2007 Jeg har brukt prevensjon leeenge.. p-sprøyta. Så sluttet jeg etter anbefaling fra legen. Jeg og min eks planla å få barn, så jeg ble gravid for en stund siden, men mistet litt sent i svangerskapet. Jeg trodde jeg var trygg frem til mensen kom tilbake. Men det var jeg altså ikke. Jeg mistet for 4mnd siden, og mensen kom aldri. Så nå er jeg altså gravid igjen. Jeg har hatt samme type i 7år. Fra jeg var 13 til jeg var 20. Men du er alikevel eldre enn 20..med mer enn noen mnd? Forstår ikke hvor dette henger sammen, men for all del om dette ikke er et sykt oppspinn så burde du bare være like voksen som alderen din tilsier og ta konsekvensene for handlingene dine.. Ikke ta abort om du ikke vil, men forbered deg på å ta deg av oppfostringen og oppveksten alene, for dette leser vi om i blader, sannsynligheten er vel liten for at han forlater kone og barn?? Han er tydeligvis en del år eldre enn deg... Uansett, om dette er tilfelleså... lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #21 Skrevet 14. august 2007 Om det her er sant eller ikke... Utroskoap er noe dritt!! De som driver med det burde skamme seg!! Og det er like mye dama som mannen sin skyld! Begge vet hva de gjør... Jeg har ingen sympati for sånne folk... Uansett hvor vanskelig situasjon de klarer å sette seg i. Tenk bare på den uskyldige parten som ikke HADDE NOE VALG, men bare er dratt inn i dritten!!!! Om man er lei partneren så får man heller forlate han eller henne!!! SÅ kan man finne seg en ny! Tror det er mye lettere å leve med at "man vokser fra hverandre", "blir lei hverandre" og ikke vil mere... Enn å plutselig finne ut at man har blitt lurt i lengre tid... Nei, maken til IDIOTER!!! Men det er min mening da.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #22 Skrevet 14. august 2007 Jeg skriver litt klomsete ser jeg. Vi gjorde det slutt rett etter jeg ble 20(innledet et kortvarig forhold med en annen etter dette). Så ble vi sammen igjen, fortsatt med ønske om å få barn.. Ting tar sin tid tydeligvis... En måned etter jeg ble gravid, ble det slutt igjen, så mistet jeg når jeg var 7mnd på vei. Hadde ikke planlagt å si alderen, men jeg blir 23 rett før jul. Jeg er klar til å ta konsekvensene ja. Men er litt lettet. Faren har vært på besøk hos meg i 3timer, og han ble faktisk litt glad. Han har alltid ønsket et barn til. Han vil ha delt omsorg når barnet kommer, og satser på at han har flyttet ut innen barnet kommer. Han flytter helt for seg selv. I følge han så hadde han allerede sagt til kona at det ikke er noe mer å hente i deres ekteskap. Og det er ikke et påfunn fra min side. Tror dere virkelig at jeg poster noe slikt her og blir kritisert så det holder bare for gøy? Jeg kan ikke si noe til vennene mine enda. Og skal jeg først prate om det, trenger jeg at detaljene kommer ut, og jeg tør ikke si det enda. Jeg er flau over det jeg gjorde, jeg ser at det var en feil. Men nå er det slik at gjort er gjort. Jeg tar ikke abort. Og jeg tror at barnet vil få gode foreldre. Alt ligger ihvertfall til rette for det. Jeg er 100% engasjert i dette.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #23 Skrevet 14. august 2007 Da kan en vil ikke si annet enn at jeg håper alt ordner seg for barnets beste, og at det barnet han har også får en vesentlig del av dette.. Driter egentlig i både deg og mannen... tenk på barnet!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #24 Skrevet 14. august 2007 Ja, jeg tenker på barnet. Det er faktisk alt jeg har i tankene også for tiden. Jeg skal kjøpe meg hus også slik at vi har nok plass. Jeg har en svær "tåteflaske" fra usa, ca 1meter høy som er sparebørse. Det er penger jeg skal bruke alene på barnet, og det er ikke få tusen som er oppi der... Så tro meg. Jeg tenker virkelig på barnets beste. På alle mulige måter.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #25 Skrevet 15. august 2007 Jeg har litt vanskeligheter med å tro på denne historien her, men er den sann så vil jeg bare si; Se å hold deg unna andre kvinners menn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå