Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Vi venter tvillinger om ca 2 mnd, og er i full gang med navnevalg. Vi er ikke helt enige om hva vi liker, så derfor spør jeg dere. Det blir 2 jenter, og vi ønsker at de skal ha ett navn som begynner på samme bokstav, og det bør helst passe sammen med storesøster sitt navn. Storesøster heter Mariah. Mannen min liker Martine, Marthe og Marita. Jeg liker best Maren og Malin. Synes og Madikken er ganske søtt. Hva mener dere? Hva passer til Mariah?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Madicken og Martine? Masse fine jentenavn på M.... For eksempel; Miriam Marielle Mariela Mirabella Miranda Minerva Minoo Maleah Malina Melinda My Mia Mathea Molly
Forskeren Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Personlig liker jeg ikke samme forbokstav på søsken, spesielt ikke på tvillinger, da initialene blir de samme. Men hvis det er det dere er ute etter ville jeg nok valgt ulike endinger. Dere har allerede MariAh, så ville valgt et med -E, f.eks MalenE og MiriaM? Ellers hadde Heksa Gram mange fine muligheter...
Vannmann35 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer med tvillingjenter på vei :-) Mariah, Mina og Millie . kjempefint! Mariah, Mie og Mirja Mariah, Milla og Margrete Mariah, Mette og Merete Mariah, Mona og Michelle
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Både Martine og Marthe er flotte, men de begynner jo på MAR som storesøsteren, det blir altfor likt. Mille Malene Mia Maja Malin Matilde
prysseluskan Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Mariah, Mathilde og Malin Mariah, Mille/Milly og Mina Mariah, Mie og Mona Mariah, Marthe og Maren (tre flotte navn, men kanskje litt vel like?)
lillema72 Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Ville også ha styrt unna lik forbokstav på jentene... Hva med Mariah,Carla og Wilma?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Noen eksempler som passer sammen: Mariah, Matilde og Maren Mariah, Malene og Marita Mariah, Marta og Madelen/Madeleine Mariah, Malin og Marthe Mariah, Maren og Martine- så får dere et navn hver : ) Vil bare legge til at "alle" heter Malin, sagt av mor til ei Malin...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 Vil bare legge til at Malin er et fantastisk navn...,sagt av ei som heter Malin! Er veldig stolt av navnet mitt!!
Sentralstøvsugeren Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 Føyer meg inn i rekken som ville styrt unna samme forbokstav, men ellers; Mariah, Madelene & Martine:)
Lida28 Skrevet 15. august 2007 #15 Skrevet 15. august 2007 Det er veldig mange fine navn på M. Hva synes du om Mirella og Mina?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå