Gå til innhold

mammaklær i bergen?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Å så kjipt at ingen har svart! Jeg var på jakt etter mammaklær i dag og hadde IKKE noe hell. Jeg trenger BUKSER, men på H&M (som kun har mammaklær på Berstadhuset, ikke i Galleriet) ser jo ikke buksene ut. Lindex hadde fint lite, og på både H&M og LIndex var mammatøyet pjåtet sammen så det ikke var noe kjekt å "bla" i det. Jeg trodde det var en butikk under Smørsbroen og en i gågaten men det var det ikke - kanskje det var det en gang og de er flyttet? Pelle og Pjokken eller hva de heter i Xhibition har bitte litt, men bare to buksetyper, dongeri og en i tricot.

Jeg var nettopp i utlandet og var SÅ imponert over mammatøyet der. Det så jo stilig ut selv med min foreløpig meget lille mage, og var tydelig at det ville være stilig også med mye større mage. Mamma-jeansene var kjempesmarte - ikke noe sånn pose til magen som på H&M-buksene, i stedet sitter de mer under magen. Dessverre kjøpte jeg bare ett par - og nå passer ingen av de vanlige buksene mine så det er bare det ene paret jeg har, og noen strekk-skjørt! Hjelp!

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

har vært på H&M på arken (åsane senter) der har de stoort utvalg, og har gjort det sånn at mamma avdeligen og B&B avdeligen glir over i hverandre.

Ok priser var det også.

Kjøpte meg sånn svart kosebukse, og en nydelig topp (genserting), så en nydelig mørk dongribukse (ca 500) men den kostet mer enn jeg hadde der og da

• 1 måned senere...

HM på Lagunen har også ok utvalg!

Den borte v politistasjonen pleier å ha et pent lite utvalg :) Og du kan være heldig på Polarn o Pyret på Xhib.

Den under smørsbroen har også nettbutikk...den v politistasjonen trooor jeg ik har nettbutikk, men infoside på nettet ihvertfall...

Tror de har et buksestativ inne på KapAhl på Lagunen..trooor jeg har sett det...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...