Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg endelig ruger igjen. De neste 14 dagene blir spennende, håper eggene sitter denne gangen. Jeg fikk ut 3 egg denne gangen og alle hadde delt seg. To var flotte (i følge Lindenberg) og et litt mindre bra. På uttaket sa jeg at jeg ønsket to egg men i dag da jeg ble spurt på nytt så sa jeg gi meg alle. Ruger derfor på 3 egg. Var ganske så blid da jeg gikk ut fra klinikken i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10084185-det-ble-innsetting-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en flott nyhet å våkne til! Har vært så bekymret for deg, så det var en lettelse å se at du fikk full uttelling på uttaket ditt :-D

Nå er det bare å legge seg godt til rette i reiret og ruge etter alle kunstens regler. Har du blitt sykemeldt i alle 14 dagene?

Oi :o)

Trodde de var strenge på å sette inn tre egg... Jeg har så langt fått satt inn 2 egg hver gang, men er åpen for 3. I går fikk jeg endelig overtalt mannen min til å godta det også dersom sjansen skulle by seg.

Lykke til som ruger!!! Dette blir spennende :o)

Tusen takk skal dere ha. De to jeg vet om her på bim som har satt inn 3 egg på Nordica er begge gravide med en, så jeg håper dette gjør susen. Jeg har siste feriedag i dag og begynner å jobbe i morgen. Tror det for min del er bedre å jobbe og tenke på andre ting enn å gå hjemme å gruble. Er utrolig glad for at det klaffet rett før ferien var slutt slik at jeg slipper å være borte fra jobb.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...