Gå til innhold

Hvor lenge på Mycostatin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som går på Mycostatin som har fått beskjed av lege om ikke å bruke medisinene lenger enn en viss periode, gjelder både meg og sønnen min....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke huske å ha fått noen beskjed, men vi holdt på så lenge at vi måtte ha ny resept på miksturen. Kanskje halvannen måned.

Skrevet

Hvordan vet man om man er "kurert" da?

jeg hadde åpne sår og belegg på brystvorten, det forsvant etter EN dag med mycostatin! Har gått på det i drøye to uker, har stoppet et par dager nå for heller å ta på purelan. Brystvortene er fortsatt såre, noen dager med sprekker i, røde og såre etter hun har spist, i dag var den ene blå (!!?) etter jeg dusjet.

Og begge brystene er super ømme og stikker med jevne mellomrom (både når de er tomme og fulle)

Fikk tips på småtroll at det kunne være raynaulds fenomen, eller kan dette fortsatt være sopp? Hvordan vet man at det er borte?

Uff, dette ble langt! Men hadde blitt veldig glad for svar :)

Skrevet

Jeg vet ikke helt om dette er sopp, jeg var meste plaget med ekstreme smerter under og etter amming, og røde kløende prikker på det brune rundt brystvorta( husker ikke hva det heter :o).Jeg hadde litt sår, som vesket litt og disse og de værste smertene forsvant etter en uke, og jeg var ikke plaget med soppen etter 2 uker. Nå har jeg gått på mycostatin i 5 uker, Jeg fikk beskjed av legen om å behandle meg 14 ETTER at symtomer er borte. Jeg selv merker som sagt ikke noe til soppen lenger, men jeg ser at sønnen min fremdeles har trøske, og da kan jeg ikke stoppe, for da er det jo mulig at jeg bare får det tilbake igjen. Så hvis jeg var deg så ville jeg ikke stoppet helt enda. Men jeg ville jo samtidig undersøkt om det kan være noe annet.

Skrevet

Be om å få henvsining til hudlege det ikke sjelden at enda på isa er at man har eksem.... evt infeksjon

få sjekket snarest - er legen usikker står Nasjonalt ammesenter på riksen til tjeneste for helsepersonell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...