Gå til innhold

Hvilken utdannelse har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått 3 år på musikklinje (videregående)... og har gått 1 år på høyskole der jeg begynte på barnevernspedagog-linja. Har 2 år igjen, men vet ikke om det er dette jeg vil bli, så jeg vil vente litt. Har litt lyst til å gå noen års-studium... Ta litt pedagogikk og andre fag =)

Skrevet

Jeg er utdannet gullsmed,vet ikke hva årslønna er....veldig vanskelig å få seg jobb. satser på å starte for meg selv når bebisen er kommet til verden:) veldig morsomt og utfordrende yrke i allefall! anbefales hvis du vil trives, ikke nødvendigvis bli bare bli rik...

Skrevet

Holder på å utdanne meg som geograf, studerer geografi på universitetet =) Sinnsykt gøy, gleder meg til å begynne å jobbe men det er noen år igjen til jeg er ferdig forsker :P Men det skal gå!

Skrevet

Er utdannet allmennlærer og jobbet som lærer i 6 år. Med alle mine tillegg har jeg en lønn på 360 000.

Skrevet

Ok, teit spørsmål...Hva gjør en geograf? Utenom å pugge alle hovedstedene? :-D

Har aldri hørt om noen som faktisk har satt seg ned for å gjøre geografi til et levebrød. Geologi ja, men ikke geografi :-D

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg er utdannet førskolelærer, med tilleggsutdannelse i ledelse og 1. avd spesialpedagogikk. Førskolelærer tok 3 år, de andre to tok 1 år tilsammen. Lønnen ligger på ca 315 000 (4 års ansinitet) som pedagogisk leder, men så får jeg 50 000 i tillegg siden jeg er øvingslærer for studenter fra høyskolen.

Skrevet

Har utdannelse fra BI. Varehandel. Er veldig attrakiv på jobbmarkedet, da jeg ikke har spesialisert meg på ett felt. Kan salg, ledelse, prosjekt, personell, mye juss samt andre adm. oppgaver. Tjener i overkant av 400' pr år. Og har gode dager med hjemmekontor og fleksibel arb.tid. Kan anbefales!

Skrevet

Høh, dette er jo direkte feil. Mannen min jobber som lærer på barneskolen, og har etter 2 år 286 000. Dertil kommer evt. tillegg, men i år er han ikke kontaktlærer, så nå er det bare 286 000.

Mulig dette varierer fra kommune til kommune?

Skrevet

er sosionom og jobber på sosialkontor. har fem års arbeidserfaring og tjener kr. 331.000,-.

Skrevet

Er utdannet som radiograf, startlønna er på ca, 290.000kr, tror jeg - jobber ikke med dette akkurat nå - noe jeg synes er utrolig kjipt. Det er en veldig gøyal jobb, men det er vanskelig å få seg jobb da, da det overproduseres radiografer her i Norge. Årlig trengs det ca 30-50 nye radiografer, mens det utdannes en ca 200... utrolig kjipt... Så nå jobber jeg i butikk, gøy det og, men ikke helt det samme liksom... Og i allefall ikke like godt betalt!!! grrr!!

Skrevet

allmennlærer. Tok 4 år og har en lønn på 320 000kr nå (har jobba i to år).. stiger etter 4:) så ja,noen tariffer er feil her ser jeg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...