Gå til innhold

motiver meg nå jenter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

slutta å røyke dagen etter jeg testa positivt å er i uke 7 nå... men jeg haaaaaar så lyst på en røyk.....

noen som gidder å ta seg bryet med å motivere meg til å ikke ta den røyken????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

røyker ikke selv så det er litt vanskelig å sette seg inn i dette,men kanskje du kan finne noe på nett som sier hvor skadelig det kan være for spira?? har hørt om noen abstinenser og kramper,men vet ikke.. har ikke satt meg noe inn i dette...

Skrevet

Jeg syns du er flink som har kutta røyken... Det er En fantastisk selvkontroll dere må ha... Og bli gravid er kanskje en mulighet til å stumpe røyken helt?

Jeg røyker ikke selv, så det er ikke lett for meg heller å motivere på det beste...prøver da...

Så lenge du klarer å holde deg unna, mener jeg det er absolutt til det best. Men jeg tror heller ikke det er sunt for barnet hvis du går super stressa rundt på tuppene for å ikke ta deg en røyk...

STÅ PÅ!!!

Skrevet

Det er kjempefint for andre gravide at du ikke røyker, for da lukter du heller ikke røyk!! Jeg blir superkvalm av røyklukt, og spesielt av folk som lukter røyk... ;) (blir for så vidt kvalm av mye annet også...)

Lykke til, synes du er flink jeg!!

Skrevet

Knallbra at du har klart å slutte å røyke. Det er ganske tøft i beg. det kan jeg skrive under på! Men stå på og dette klarer du!!!

Skrevet

jeg klarte ikke å slutte å røyke i mitt første svangerskap DESVERRE, men jeg røyket ikke på sykehuset og prøvde å la vær når jeg kom hjem, og jeg klarte det, det har gått 2 1/2 år og har ikke smakt siden. Jeg syns bare den første uka var værst, men suget forsvinner litt mer for hver dag. Hender det frister hvis jeg er i nærheten av andre, men da tenker jeg på alt det negative med å røyke, og hvor dyrt det har blitt å røyke. Tenk på barnet du skal bære frem. Dette går nok bra, HUSK: bare vær sterk nok til å motstå

Skrevet

da har vi samme problemet:)

er i 7 uke i morgen..

var på ultralyd på fredag og fikk da vite at hjerte slo ....

det fikk meg til å ikke få lyst på røyk mere :)

Skrevet

Tror nok samvittigheten din forteller deg at du ikke skal gjøre det.

Hadde også lyst på røyk da jeg ventet førstemann.

( slutta ei uke før jeg ble gravid)

Når jeg hadde lyst på røyk, visste jeg allikevel at dersom jeg hadde fått en opptent røyk mellom fingrene, hadde jeg aldri i livet klart å ta et trekk.

Så jeg har klart å holde meg helt unna i over 2 1/2 år nå

tenk på de store konsekvensene det vil ha for det lille barnet ditt, og for hva, en illeluktende røyk som du mest sannsynlig ikke vil synes smaker noe godt alikevel.

Tror du klarer dette her jeg. Stå imot, lover deg at du aldri kommer til å trege på det.

Lykke til, vær sterk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...