Gå til innhold

Hvor ofte er det nødvendig å skifte bleie når barnet bare har tisset?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 11 uker og får mme og bæsjer derfor sjeldent, hvor ofte må jeg skifte tissebleie egentlig med disse fancy bleiene som skryter på seg at de "holder barnet tørt"?...

Skrevet

Vi skifter ca. hver 3.time. Lar det ikke gå mer i alle fall :)

Skrevet

Oj! Hver 3.time syns jeg var ofte om der ikke er bæsj. Kjenner jo om bleia er skikkelig våt eller ikke. Er jo fordi de bæsjer hele tiden vi bytter mye. De blir ikke såre av tissebleia. Dumt skrevet egentli, de blir jo så klart såre om de ligger for lenge, men dette er individuelt også. Spørs jo hvor mye bebeien har fått i seg også.

Lure no litt sjøl jeg no da. Hvor ofte bytter dere egentli:)

Skrevet

Går 3-4 timer mellom bleieskiftene. Umiddelbart om det er bæsj da (ser godt når hun bæsjer, hehe)

Skrevet

Jeg bytter ca hver tredje time, etter hvert måltid! Og bæsje bleier selvfølgelig! Han får en ts med malt i døgnet og bæsjer en gang i døgnet! Om natten ligger han i samme bleie fra ca 20.30 til 07.30. (sover da)

Skrevet

Hun bæsjer bare ca to ganger i uka, og de dagene hun ikke bæsjer skifter vi ca 4 ganger. Når vi står opp i åtte-tiden, i tolvtiden, i fire-femtiden og ved kveldstellet i åttetiden....

Skrevet

Jeg skifter bleien når jeg kjenner hun er fuktig i rumpa, sånn ca hver 4 time. :)

Skrevet

Jeg pleier å kjenne etter utenpå bleia om det er mye tiss eller ikke. Men, det går som regel 3-4 timer.

Skrevet

Bytter bleien når den er fuktig av tiss, kan faksitsk gå 5-6 timer det her i gården. Noen ganger har det gått lenger tid og. Kjenner liksom på den at den er våt og da skifter vi.

Småen besjer sjeldent, så går stort sett i tissebleier. Besjebleiene tar vi med en gang da, de STINKER...;)

Skrevet

her skifter me når det er vått...kjenner på bleie når den må skiftest...ca.kver 4-5 time..kjem an på kor masse ho drikker...

Bæsjebleie tek me med ein gang...Her er det bæsj minst ein gang for dagen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...