Gå til innhold

"sparking" kun på ene siden av magen

Lita2102 med to gullgutter:-)

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å kjenne litt liv,men det sparker bare fra midt på magen og mot venstre side...noen andre som har det sånn?

Var hos legen idag og hørte hjertelyd (152) men som han sa, han kunne ikke være sikker på om han hørte bare den ene eller begge to..

Er ikke sånn kjempebekymret...bare lurer litt egentlig..

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei? Etter uke 30 skal man kjenne liv hver dag.

Før det kan det variere veldig. Det kommer ann på hvordan de ligger der inne, og hvor morkaken(e) ligger også...de polstrer jo litt.

Det er også vanskelig å vite om man kjenner begge to eller bare den ene også synes jeg. Det kommer litt ann på hvordan de ligger.

Min tv2 ligger på tversj forran såå jeg kjenner mest til den. Tv1 ligger med hodet ned bak og beveger seg nok, men vanskelig å kjenne når broren har lagt seg forran.

Hei,

jeg hadde det sånn hele svangerskapet mitt, egentlig.

Var masse liv og røre på ene sida, mens det var stort sett rolig på andre sida. Det skyldes rett og slett at jeg bar på ei aktiv jente, og ei veldig rolig, og det møsteret har fortsatt etter at de kom ut av magen også.

Hei!

Mest aktivitet på venstre side hos meg også, og vet at det er der jenta ligger, Har kjent mer fra gutten på høyre side etterhvert, men det kom ca en uke senere... Er i uke 24, og kjenner liv hver dag...:) Var litt bekymret jeg også, men det løser seg helt sikkert. Dessuten, som andre her inne har sagt, ikke alle babyer er like hyper:)

Jeg hadde det ofte sånn, og ble bekymret så og si hver gang. Jeg gikk tom til ul for å sjekke en gang, og da viste det seg at begge lå med bena i samme retning. Da var det ikke mulig å si hvem jeg kjente.. I tillegg var det ei aktiv sterk jente og en liten litt mer puslete gutt....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...