Gå til innhold

På besøk hos dere som har kommet litt lenger..

Anbefalte innlegg

Jeg tilhører april klubben jeg da 5+4, men har et spørsmål til dere som er litt lenger... Noen av dere som har hatt litt av og på med ømme bryster?? Igår var de nesten ikke ømme, idag har de vært nesten plagsomme.. Nå virker det som det forsvinner igjen. Prøvd å finne noen svar på nettet, men finner ikke noe. Litt redd det kan bety at noe galt er på gang? (litt hysterisk, for jeg har hatt 2 SA på 1 år).

Lurer også på når man bør begynne med sånn gravidbilbelte??

Lykke til videre c;)

Fortsetter under...

Ømme bryseter er helt normalt!!!

Graviditetsbelte bør brukes fra da du finner ut du er på vei ble jeg fortalt.

(har allerede frontkollidert i fjellveggen med baby i magen og graviditetsbelte).

Hvor langt var du kommet da du hadde SA?

At symptomene kommer og går er visst helt normalt. Hos meg har det vært av og på med ømme bryster. Kan forsvinne så og si helt i noen dager og komme tilbake igjen. Jeg er 10+3 i dag og har det fortsatt slik. Alt er sikkert helt i orden ;-)

mine er også litt på og av.. de er mest vonde / ømme på kvelden når bh'n tas av. Og i dusjen merker jeg at brystvortene er vonde, hvis en dusjstråle kommer borti.

Belte burde du kjøpe med en gang ja. De koster heller ikke så mye. Jeg kjøpte mitt til 300kr

Takk for svar.. Godt å høre at dette er normalt!! Har et barn fra før, men han er 4, og jeg husker ikke hvordan begynnelsen av svangerskapet var.

Og da med 2 SA friskt i minne kan man jo bli litt nervøs. Mars i fjor hadde jeg SA i uke 8, mars i år i uke 7. Føler det anderledes nå, så jeg satser på at alle gode ting er 3 ;-)

Skal finne fram bilbelte idag!! Håper det gikk bra med dere etter kollisjonen!!

Snuffin

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...