Gå til innhold

Hadde egentlig termin i forrige uke...

*bombobadilla*m*BABY<3+spire

Anbefalte innlegg

og hadde håpet jeg skulle være gravid igjen når denne datoen kom, men dengang ei.... Klarer ikke å la være å se på fødselstråder og se på bildene fra jentene i augustforumet. Skikkelig selvpining...Tanta kom hit i dag, så da går vi inn i en ny pp... MEN: Nå skal den sitte! Jeg gir f*¤#n ikke opp!!!

Har forresten bestemt meg for å bli kjempesunn (vel, ihvertfall sunnere) fremover så alt ligger til rette for en spire nå!

Hva gjør dere for tiden og hvor er dere i løypa? Synes det er så stille her nå om dagen... Kanskje folk bare er opptatt med spirelaging ;-)

God kveld alle sammen :-)

Fortsetter under...

Så trist! Vet selv hvordan dette er...jeg hadde min første termin mai 2006 ogvar heller ikke gravid da. Nå håper jeg bare at jeg klarer å bli gravid før neste termin, som er 10 November...

Jeg hadde el igår, tar klister, så håper videre...

Sender deg en kjempeklem!!!!!!!!!!!

Merkedager er tøffe!!!!...... Sender deg en varm klem jeg, bombobadilla!

Nå må det jo snart være din tur igjen!!!!!!!!!

Her er det symptomjakt igjen.... (har ikm om ca ei uke...ikke godt å vite med min surrete tante...) Tror vi traff el ganske godt denne gangen, men har ingen forventinger om at det klaffer nå altså - (jobbmessig hadde det vært "katastrofe" , men det orker jeg ikke å bekymre meg om lenger, det får bli som det blir!)

Symptomjakt ja..... skal vi se - er veldig trett for tiden (men har akkurat begynt på jobb igjen etter laang ferie, så sikkert helt naturlig), har hatt "svimmelanfall" de siste dagene, er også småkvalm innimellom (men det er jeg ofte før ikm).....

Vel, vi får krysse fingrene jenter, nå er det på tide at noen av oss lykkes igjen!!!!

Hei på deg evigoptimist!! Godt å høre fra deg igjen og takk for varm klem :-)

Spennende at du har ikm om en uke!! Den symptomjakten er nervepirrende :-) Det blir mye venting i en syklus, gitt! Først venting på el, så venting fra el til ikm... Hadde jeg fått 50 øre for hver gang jeg tenkte på graviditet hadde jeg vært millionær ;-)

Krysser fingrene for at det er spiring på gang hos både deg og kirsty og for at jeg kommer etter så snart tanta har reist :-)

Stor klem

Hei!

Ja, det er skikkelig kjipt med disse termindatoene..... Jeg hadde min siste abort på termindatoen fra forrige svangerskap! Jeg tenkte også som deg at målet var å bli gravid igjen før termindatoen - det rakk jeg, men jeg rakk også å miste igjen. Gynekologen min sa til oss ved siste aborten at det gjaldt å ikke gi opp. Så lenge utredningen ikke viste noe galt, gikk det som regel bra til slutt. Mange orker ikke påkjenningen med så mange nedturer og slutter derfor å prøve. Til uka skal jeg på hysteroskopi, siste del av utredningen, så blir det full rulle med prøving igjen =)

Lykke til alle sammen!

klem

Annonse

hei du. da er vi i samme båt. skulle egentlig ha termin 13 august, og ble gravid igjen men mistet den dagen jeg egentlig skulle hatt termin.

når jeg ble gravid for 3 gang så ble jeg kjempe sunn. spiste bare sunn mat, drakk ikke brus, ikke noe godis. bare frukt og grønnsaker. tok folat. men jaggu så mistet jeg :(

men vi skal prøve igjen så fort alt har kommet "ut"

er det noen som vet hvor lenge man blør etter en SA? er så lei, og vi vil så gjerne begynne prøvingen

Uffameg og stakkars deg, AnneTe.... :-( Min MA ble faktisk også oppdaget på termindatoen for første graviditet!! Nesten litt creepy... Gynekologen din har nok rett, det gjelder å ikke gi opp - hvis man gjør det så skjer det jo ihvertfall ingenting!! Så vi får bare holde hodet over vannet og kaste oss i det... Godt du får utredning og oppfølging :-) Nå vet jeg ikke helt hva hysteroskopi er, men håper alt går bra og at prøvingen etterpå gir resultater i form av en liten sommer-baby :-)

Lykke til :-)

Klem

Å, snufs... Utrolig trist å høre at du mistet igjen :-( Det er ikke greit, jeg gjorde også som deg da jeg var gravid, gjorde ALT "riktig"... spiste sunt, gikk forsiktige turer, løftet ingenting, drakk ikke brus, tok tran og folat osv osv... så går det galt likevel... Vi kan jo selvfølgelig (og heldigvis) ikke gjøre noe fra eller til uansett, men det føles bare så sinnsykt urettferdig å miste et barn som er så ønsket, mens man ser gravide rundt seg som både røyker og drikker og blåser en lang marsj i barnet i magen...

Da jeg hadde SA blødde jeg i en drøy uke ettersom jeg husker riktig... ihvertfall kraftigere og lengre enn ved mensen... Håper kroppen din snart er klar til å begynne prøvingen igjen. Lykke til :-) Håper det blir sommerbebis på deg!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...