Gå til innhold

Har ikke tid tilpermisjon :(

Anbefalte innlegg

Huff, bare et par dager igjen på jobb og det går virkelig i ett. Har pulten nedlesset i ting jeg skal gjøre ferdig og avslutte før jeg går ut i permisjon. Prosjekter som må evalueres og brev som skal besvares. En drøss med ting å skrive manualer på tikl de som skal ta over og mye mer.... Det er så sinnsykt mye at jeg blir helt satt ut når jeg ser på arbeidsmengden.

Greit, jeg kan fint gå ut døren den dagen permisjonen starter, men det blir som å forlate et synkende skip. Jeg unner kollegaene mine at jeg overlater oppgavene mine i "ordnede former", men det er jaggu ikke lett å få orden på alt.

Jeg skjønner jo at jeg ikke kan heve lønn når det er tre uker til termin, men er det noen som kan nekte meg å jobbe - vederlagsfritt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10080565-har-ikke-tid-tilpermisjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på akkurat samme måte. Kan bare glemme å starte perm nå. Tror egentlig problemet er at arbeidsgiver kan få trøbbel med trygdekontoret. Når du jobber og trygdekontoret belaler "lønnen" er ikke det helt greit. Har dog gjort dette før også. Da løste vi det slik at jeg "samlet opp" de dagene og timene jeg jobbet og så tok jeg dette som fri (med lønn) på slutten av permisjonen "stille og rolig". Da lurte vi ingen.

Og så må selvsagt passe på deg selv og ikke gjøre med enn du synes er ok. Min utfordring er at jeg er kjempeglad i jobben min, og at jeg ikke har lyst til å "gå fra borde" før jeg vet at alt er ryddig og greit. Så lenge formen er bra, vel å merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...