Gå til innhold

Lammeskinn og voksipose til høstbebis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken vogn har du da?

Voksiposen er en kjempeinvestering, en utrolig god pose som fungerer bedre enn de fleste andre poser, og leeenge! MEN - jeg synes den blir litt stor og klumpete sånn helt i starten, når babyen er bitteliten, så vi brukte en lammeskinnspose de første månedene... Gutten min var født 8. oktober, så det var helt ypperlig, byttet over til voksiposen på nyåret, og han brukte den til han var fylt 3 år og sluttet å sove i vogn :-) Nå til høsten/vinteren skal lillesnuppa bruke den, og den er fortsatt like fin! Anbefales!

Lammeskinn anbefaler jeg å sove på hele året, både i vogn og i seng..! Det er det beste en liten babykropp kan ligge på, det transporterer vekk svette og gulp, er selvrensende og helt naturlig..!

Både lammeskinn og voksi er vel litt too much i de fleste vogner. Det er ofte lite plass i bager. Jeg har også hatt voksi og syns den er kjempe klumpete og tar altfor mye plass. Så til den nye babysen har jeg kjøpt en annen pose. Oldenwälder har mye fint. Jeg ville gått for en lammeskinnspose eller en dunpose.

Prøv Odenwälder Lammy XL! Kjøpte den etter å ha irritert meg over Voksi en hel vinter. Den er i tykt dun med uttagbart lammeskinn som kan brukes separat, dvs tre ting i en pose. Kjøpte min hos lilleprinsen.no og sparte nesten 1000 kr ift Fru Lyngpris. Lillejenta elsker den! Dessuten kan den utvides i bredden og åpnes i fotenden hvis man vil bruek den frem til 3-4 års alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...