Gå til innhold

er det vanskelig?


2hærligegutter

Anbefalte innlegg

Er det vanskelig å få en tidlig UL. Legen min er allmenpraktiker så de har ikke UL på kontoret, må på sykehuset. Er det noen som har erfaring. Gikk sist med et dødt foster i flere uker, vet ikke hvor lenge men antaglig en 8 uker ell. no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm... er ikke lett å si.. Du kan jo nevne det for legen din, at du er bekymret, og så kan kanskje h*n gi deg en henvisning, så får du det billigere, ellers må du nok betale selv på privat sykehus eller klinikk.... men sånne private steder har sjelden lang ventetid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har mistet en gang er det ganske vanlig å få tidlig UL neste gang. Jeg har god kontakt med gyn.pol her jeg bor og de sa at jeg ringer bare dem når jeg blir gravid neste gang og slepper innom fastlegen og alt. Så stå på kravene. Dette skal du sleppe å betale for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på første kontroll, spurde jeg om å få tidlig ul pga har mistet mange ganger og det var ikke problem. Fikk telefon litt senere på dagen fra sykehuset om at jeg hadde fått time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk for alle svar, er veldig usikker på dette svangerskapet, og tørr ikke helt tro på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har rett på tidlig ultralyd hvis man har mistet før eller er veldig bekymret. Høres ut som at du hører til i begge kategoriene. Bare spør legen din, så går det nok fint:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...