Gå til innhold

Hadde dere følelsen av at forsøket var vellykket tidlig i rugedagene? (Samme som på ass.befr)

Lilly 79

Anbefalte innlegg

Jeg føler liksom at det har gått bra denne gangen, selv om jeg bare er på dag 4...

Og slik har jeg bare følt en gang før, og da var jeg gravid.

Skal tro om det er progestanen (herregud så mange ganger jeg har skrevet om den nå, hehe) som gir murresymptomene?

Kan ikke huske at jeg har hatt murringer så tidlig ved de to andre fryseforsøkene.

Blir kjempetakknemlig for svar!:-)

Fortsetter under...

Jeg hadde en god følelse hele tiden selv om det så mørk ut med få egg osv. Men magefølelsen min sa til meg før forsøket at dette måte jo bare gå bra. Beholdt den gode følelsen hele tiden, og kjente også murring i begynnelsen uten å ane hva det kunne bety.

Håper virkelig det klaffer for deg nå og at magefølelsen din stemmer!

Klem

Takker for svar! Den gode følelen har sunket litt nå,

men det er rett og slett fordi jeg var så dum å teste i dag morges på RD 7. (Burde jo skjønt at den var neg, det er jo at for tidlig)

Men jeg er så usikker! (hvem er ikke det i disse rugedagene!)

Håper flere tar seg tid til å svare, er uansett moro og se om noen har hatt magefølelse som stemte:-)

Klem

Heisann Lilly79,

jeg har vel hatt noksaa vekslende foelselse foran mine to forsoek. Men begge endte i graviditet:-)))

Riktignok endte vaart foerste ivf-forsoek i SA, men det har med andre ting aa gjoere. Paa vaart foerste fryseforsoek ble jeg altsaa gravid igjen, og er i dag i uke 26. Da hadde jeg mest daarlige foelelser i rugeperioden.

Jeg hadde masse murringer begge gangene. Foerste gang testet jeg pos paa dag 9. Den siste gangen testet jeg negativt paa dag 9 og 14. Regnet da slaget som tapt, foer jeg svidde av den siste testen paa dag 17:-)) Veldig glad jente den dagen.

Oensker deg lykke til!

Klem.

Hei

har hatt en god følelse på alle forsøkene mine og to har endt i graviditet. forsøk å behold den gode følelsen. jeg syner det alltid daler noe voldsomt den 2 uken. den er tung. ønsker deg masse lykke til og håper at det er en liten spire som har klort seg fast hos deg og at vi kan ønske deg velkomen inn her :)

Følelsene mine har svingt veldig i alle forsøkene.

Har prøvd å ha troa hver gang, men nå siste gangen hadde jeg null følese på at det hadde gått veien.

Snakket med sambo om nytt frys kvelden før test, og fikk faktisk sjokk da testen var positiv.

Er vel en forsvarsmekanisme som slår inn når man tenker negative tanker, er så tungt å bli skuffet- gang på gang...

Masse lykke til:-)

Annonse

Gratulere som ruger og masse lykke til!!

Mine følelser varierte på forsøkene. Når jeg hadde god følelse og omtrent trodde jeg var gravid, så nei....var ikke det.

Nå v det siste forsøket så hadde jeg ikke tro på det i det hele tatt og levde som om jeg ikke var gravid. Fikk sjokk når testen var pos.

Håper følelsene stemmer for deg da....

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...