Gå til innhold

Som jeg maser:-) Er det noen av dere som på en måte "følte" på dere tidlig at det var et vellykket forsøk?

Anbefalte innlegg

Jeg føler liksom at det har gått bra denne gangen, selv om jeg bare er på dag 4...

Og slik har jeg bare følt en gang før, og da var jeg gravid.

Skal tro om det er progestanen (herregud så mange ganger jeg har skrevet om den nå, hehe) som gir murresymptomene?

Kan ikke huske at jeg har hatt murringer så tidlig ved de to andre fryseforsøkene.

Fortsetter under...

Hei! Det tar mellom 3og 6 dager for egget å feste seg, kanskje det er det du kjenner!? Håper det!! Så deilig å ha god magegølelse da! Prøv å hold på den uansett... Har selv blitt gravid m fryseforsøk...

Går du på progestan kapsler eller sprøyter forresten? Jeg har alltid gått på kapslene, men på det siste og vellykkede forsøket gikk jeg på sprøyter, du vet den samme sprøyta du får av sykepleier etter innsetting...Mannen min måtte sette de på meg hver dag...

Jeg hadde den følelsen ved mitt første fryseforsøk, masse murringer veldig tidlig, hadde en kjempegod følelse, og jeg ble gravid....men mistet:-(

Hadde et negativt etter det og da hadde jeg ikke den samme følelsen, visste liksom bare at testen var negativ før jeg tok den.

Jeg satt inn igjen i dag, og har mer den følelsen jeg hadde første gangen, så satser på at magefølelsen stemmer:-)

Lykke til:-)

Hei du!

Jeg går på progestan kapsler, 6 stk om dagen.

Moro å høre at flere har hatt den følelsen!:-)

Nå vet jeg jo ikke om det stemmer denne gangen, men slik var det iallefall da jeg ble gravid.

Jeg mistet også...

Hei.

Jeg bare lurer på om murringen kjennes lokalt (høyre el venstre side) eller om det kjennes i hele underlivet?

Håper du har en spire der nede :-) Krysser fingrer og tær ;-)

Annonse

Jeg kjenner det mest på midten (om du skjønner, helt nederst der livmora er) og litt mot høyre...

Er det slik til deg også, satser?

Takk for lykkeønskninger!:-)

Oi spennende!!:-) Vi må virkelig følge med hverandre!

Er jo litt spesielt da, når vi har hatt samme følelsen, og satte inn egg samme dag!:-)

ja, det er veldig spennende dette... begynner å gå til hodet på meg.... hadde lovet meg selv at det ikke skulle det for da blir skuffelsen så stor hvis det går galt.....

Det er litt rart at vi kjenner like ting... he..he... en spennende tid :-) Har fått sån halsbrann også jeg ... er egentlig ganske plaget med dette, men nå er det leeenge siden sist...

Takker for lykkestøv satser og sender masse tilbake til deg og alle sammen :-)

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...