Gå til innhold

Noen med stor aldersforskjell på barna???

betty74

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

når et barn har gått igjennom fødselskanalen, så vil en fødsel bli lettere andre gang, uansett aldersforskjell. moren til en vennine av meg hadde fire barn fra før, da hun skulle få 5man var det som å føde for første gang sa hun for nr.5 var mye større enn de 4 andre hadde vært.. størelsen teller!

Jeg er gravid med nr 3. nr 1 er 18 år. nr 2. er 15 år. Har mistet i sa 7 ganger de siste 6 årene. Men denne gangen satser vi på at det går bra:-) Fødsel nr 1 tok nesten 36 timer! fødsel nr 2. tok ca 24 timer. Har lest et sted at kroppen "tilbake stilles" etter ca 5 år...... Kan ikke si at jeg ser frem til en fødsel på mellom 24 og 36 timer!!! Håper det går litt fortere ja :-)

Annonse

Her har vi to fra før på 8 og 10 år. Nr 3 kommer ca 17 april, og blir en skikkelig attpåklatt. Storesøskene vet det ikke enda, men blir nok kjempeglad når den nyheten kommer :-) Hadde lette fødsler de forrige gangene, 4-5 timer, og håper veldig på en ny sånn. Både min mor, min søster og jeg har hatt slike fødsler. Men man må jo så klart være forberedt på noe værre ...

Jeg har 3 jenter på 14,11,4 år, Og prøver på nr 4 nå.

Syns alle tre fødslene var ulike,men det ble lettere etter hver gang.

FIkk bare større og større barn for hver gang.

Begynte med 4070., 4670 og så 5070. Har prøvd å gå litt ned i vekt nå, så jeg håper barn nr 4 blir litt mindre.

Gutten vår blei nettopp 6 år. Han ville ikkje ut. riene avtok, måtte få drypp og blei snitta for at han lettere skulle få komme ut.

Dattera vår er 3 år, og kom så fort at me nesten ikkje kom oss til sjukehuset i tide.

Nr 3 kommer om ca 3 uker. Vil da bli sat i gang før tida, og håper på ein rask og smerte fri fødsel!

Jeg var også nervøs for dette da det er over 6 år mellom barna mine.. Jordmor sa det måtte iallefall 10 år før det kunne regnes som en førstegangsfødsel igjen.

Jeg har hatt to lette fødsler, men nr 2 var uansett myye raskere.Venter nr 3. nå og håper på like grei fødsel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...