Gå til innhold

Jeg er graviiid!:) Så nå kommer jeg inn her til dere!:)


Brillemamma

Anbefalte innlegg

Har en gutt på 11mnd fra før. Er nå 6uker på vei. Termin foreløbig er 11april!:) Håper alt går bra! Ser frem til å følge dere andre her inne fremover!:)

 

Klem

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen skal du være. Gratulerer så masse med babyen i magen.

 

Selv forlater jeg snart denne siden og drar videre til 2.trimester. bare 4 dager igjen nå:-)

har termin 2.mars

 

Lykke til med svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra da jeg har og termin 11 april ...slik jeg har regnet ut selv da ikke vært hos legen ennå

har ei jente som er født i sept 05

hvor er du fra?

jeg bor på sandnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuelere så mye. Jeg har termin 100407 ut i fra hva legen sa. Her inne sier den 11. Vi kan følges videre vi da.

Har dere begynt og få mage?

Det har jeg, merkelig nok. ¨Ser ut som om jeg er 4 mnd på veg. Men når jeg ligger flatt har jeg en liten bulk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeiii...ikke noe særlig mage enda..eller jeg ser at den er større enn den var,men er bare oppblåst liksom... Du skal jo ha nr4, så kanskje ikke så rart du har fått mage allerede?:) Men rekner med magen min kommer rimelig kjapt siden det er 2.gang, og kort tid siden sist jeg gikk gravid.. Gleder meg litt til å få mage igjen jeg!:) Bare håper jeg ikke legger på meg like mye som sist, 26kg!!:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vært hos legen enda jeg heller. Men er ganske så sikker på terminen likevel..:) Så kjekt at det er andre her med samme termin dato da!:) Da er jenta di ett år eldre enn gutten min da :) Jeg bor i sogn og fjordane.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...