Gå til innhold

Trenger dagmamma til 7 mnd gammel gutt, Oslo vest, NÅ!

Anbefalte innlegg

Hei!

Mamma skal begynne å studere, så da trenger vi dagmamma til lillegutt som er 7 måneder.

Vi bor på Majorstua ved NRK, så det er en fordel om det ikke er så altfor langt unna, selv om mamma som studerer på Høgskolen, kan levere i nærheten av Bislett og St.Hanshaugen, og pappa som jobber ved Skøyen/Lysaker, kan levere der.

Send meg PM eller mail til [email protected]

Hilsen

Fortsetter under...

Jeg skal studere hver dag, men har ikke fulle dager alle dager (slik min timeplan ser ut nå er det: 2 timer på mandag, 3 timer tirsdag, 4 timer onsdag, 8 timer torsdag og fredag)

Det er også en sjanse for at min samboer tar 1 eller 2 dager permisjon i uken, torsdag og fredag. Hvis han gjør det, kan det være aktuelt med dagmamma ca. 5 timer mandag, tirsdag og onsdag (evt. også torsdag).

Hva gjør du? Har du vært dagmamma før? Hvor bor du?

Jo, det kan faktisk passe! Jeg har nå fikset pass annenhver tirsdag, og pappaen skal mest sannsynlig være hjemme 2 dager i uken.

Det jeg trenger da er 3 dager en uker og 2 dager neste uke :o) Det blir nok ikke fulle dager, men mellom 5-7 timer, etter behovet. Ser du bor på Frogner. Har du heis i såfall hvis dere skal ut? Jeg tenker på det rent praktiske da jeg vet hvor vanskelig det er med én på armen ned 3 etasjer uten heis :o)

Hva tenker du om pris?

Har du mailadresse/tlf så vi kan prates nærmere? Send meg gjerne en privat melding hvis du ikke vil legge det ut her.

Klikka på nicket ditt, og hvis du er den samme som Gledermegsånn, så tror jeg at du er i barselgruppa mi :o)

Jeg er Agnethe som har en gutt som er født 3 januar. Kjenner du meg igjen?? Ville ikke skrive navnet ditt her, men jeg så et innlegg lagt ut av Gledermegsånn, og hun/du var mammaen til Noah. Sendte deg en sms i kveld om at jeg skulle tilbake på skolebenken.

Det hadde vært veldig hyggelig om det var deg, for vi kjenner jo hverandre litt fra før.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...