Sentralstøvsugeren Skrevet 13. august 2007 #1 Del Skrevet 13. august 2007 Vi har drevet samsoving her.........men nå er hun helt "makk" å ha i senga....så i går la jeg henne over i egen seng da jeg gikk å la meg......og lille snuppa mi sov jaggu hele natta gjennom.......... Savna henne litt, jeg da.....men deilig var det med litt mere plass:):) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmelon Skrevet 13. august 2007 #2 Del Skrevet 13. august 2007 Så bra :-) Da var hun flink. Kanskje hun syns det var litt ok med plassen for seg selv hun også? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion Skrevet 13. august 2007 #3 Del Skrevet 13. august 2007 Det var jo kjempe bra. ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mor Skrevet 13. august 2007 #4 Del Skrevet 13. august 2007 Kjempebra! Er nok godt både for foreldre og barn å få senga for seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljefjes Skrevet 15. august 2007 #5 Del Skrevet 15. august 2007 Så flott da!!! Grattis! Det er deilig å samsove, men også deilig å faktisk få sove :-D Jenta mi kom på eget rom da hun var 3 mnd fordi hun er så var på lyder om natta. Da sov hun første natta gjennom. Jeg sov ingenting!!! Hihi :-) Regner med at når hun kommer seg ut av senga på egenhånd om en god stund så blir det endel samsoving igjen ja. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå