Gå til innhold

Noen som kan finne et sted til meg der det står at små barn ikke skal ha popcorn? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

ops, vafler var allerede nevnt ja. Så ikke det før etter at jeg hadde postet innlegget mitt jeg. ;)

Skrevet

En liten gutt på 1 år døde i nabobygda for ca to år siden av kvelning. Han spiste popcorn.

Skrevet

Nei, nettopp:)

Jeg spurte deg om du måtte ha det dokumentert for å slutte å gi han popcorn, og DET syns jeg ville vært korttenkt.

Har ikke sagt et ord om at DU er korttenkt, men at jeg mente at akkurat den hendelsen ville vært korttenkt.

Men du måtte jo ikke det? Ergo bare å svare nei på spørsmålet! ;)

Skrevet

dokumentert..ang den ungen jeg vet om som døde av popkorn rusk i halsen..de stod det om i Aura avis..de kommer fra sunndalsøra på Nordmøre..

Ga mine da de var små..men etter jeg fikk vite dette..da hadde jeg nok ikke gjort det samme idag nei..

Vet godt hvem mora til gutten er..

Skrevet

Jeg synes det er fornutig å være forsiktig ang farlige matvarer som man vet kan føre til kveling. Finnes riktignok mange matvarer som er potensielt farlig. Men å holde seg unna de mest dokumenterte må da enda være en fornuftig ting å gjøre.

Som sagt det finnes mange farer, men man har inget barn å miste. Hvis man da gir de noe man VET kan være farlig også skjer det mest tragiske, trur jeg aldrig man ville klart å tilgi seg selv.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...