Gå til innhold

gruer meg til UL i morgen


Prøver igjen! Aprilspire

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært hjemme fra jobb med truende abort i 1 uke, og skal endelig på UL i morgen. Gruer meg skikkelig. Har en sterk følelse av at det har gått galt igjen.

 

Har småblødd (kun på papiret, ikke behov for bind) siden forrige tirsdag. Noen ganger er det svakt lyserødt, så blir det rødt, for så å bli brunt.... (sorry detaljene). De siste dagene har jeg hatt en del magesmerter også.

 

Kjenner at jeg ikke orker å miste så mange flere ganger nå....Er nr 3 (som jeg veit om) nå om jeg har rett i bekymringene mine....Humøret er på bånn, og jeg ser ingen lys i tunellen lengre...

 

Har fortsatt graviditetssymptomer da...ømme pupper, kvalm og vondt i korsryggen. Håper så indelig det er tegn på liv!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

krysser alt jeg har får deg og din lille spire , håper alt går bra i morgen * trøste klem fra meg *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ikke ut som du har abortert iallefall, sålenge blødningen har vært sparsom og du fortsatt har symptomer...

Men svangerskapet kan jo dessverre være patologisk likevel.:((

Håper på det beste og krysser alt som fins for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er en SA, men MA. Var på denne tiden jeg mistet tidligere.. 6+3 i dag. Håper jo at alt står bra til der nede, men føler det ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

 

Vet hvordan du har det, har selv hatt to aborter det siste året (MA).

 

Det at du har blødninger trenger ikke nødvendigvis å bety at det er en abort på gang, vet om mange som har blødd mye tidlig i svangerskapet.

Og så er det veldig positivt at du har symptomer ;)

Krysser fingrene for at det går bra for deg på UL i morgen!!

 

Jeg var på UL forrige tirsdag og da så alt fint ut, men likevel... Er veldig nervøs og overoppmerksom på symptomer, blir skikkelig engstelig de dagene jeg ikke er fullt så kvalm som vanlig. Skal på ny UL om en uke, gruer meg allerede... Da er jeg forhåpentligvis 8+4.

Orker ikke en abort til nå jeg heller, er en voldsom belastning....

 

Lykke til ;))))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...