bkatrine med bitteliten spire Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 ..eller kanskje ikke... Mens kom som bestilt på lørdag...akkurat på dagen, hadde store blødninger på lørdag og frem til søndag morgen...så...STOPP...ikke mere, men en liten urinveisinfeksjon kom på besøk i stedet. Så nå har jeg hatt min kortetste menstrasjon ever, 24 timer! Er dette normalt da???
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 ...har du testet deg nå for sikkerhets skyld? Kanskje det er et håp?! Har opplevd at mensen tar en dags pause for å sette i gang igjen, men det er helst noen dager ut i uka.
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Hmmm....jeg testet to dager før IKM...negativ...siden jeg fikk mensen på lørdag gadd jeg ikke teste mer...kanskje jeg skal gjøre det for sikkerhets skyld...
Oh'rly Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Ikke hold oss sånn på pinebenken da, løp på apoteket og tiss på pinnen for oss ;-)
callmebecka Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Løp avgårde, dette er jo superspennede!
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 Har tissa på pinnen, og den var veeeeldig......negativ. Sorry jenter :-)
Oh'rly Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Det er lov å håpe, og snart slår nok testen til med rett svar også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå