Gå til innhold

Fysioterapeut Tromsø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos legen i dag og fikk henvisning til fysioterapeut pga bekkenløsning. Legen var vikar og ikke kjent i byen, så hun visste ikke hvor jeg kunne finne fysioterapeut. Legesekretæren sa det var "noen flinke i 5. etg på andre siden av gata", men der var det ingen fysioterapeut....Dette var i Havnegt/Skippergt (Usikker på hvor den ene slutter og den andre begynner). Enden på visa var at jeg leita så mye at bl slo til for fullt og jeg måtte ta taxi hjem uten å ha funnet noe som helst!:) Help, anyone? Flink bl-fysioterapeut i Tromsø?

Skrevet

Har du legekontor nede på kaia i samme bygg Peppes? D hete Manuell terapi om d va den fysio ho på legekontoret ditt snakka om å d ligg i samme bygg som Roger`s å Hawk. men du kan jo å sjekke på nettet eller telefonkatalogen etter fysio. Dem har på storgatbakken å. D ligg forbi Gullfisken Zoo mot Hansjordnesbukta å hete åsså nokka med manuell terapi, der har ei veninna av mæ gådd pga BL..

Håpe du ble litt klokere. :)

Skrevet

Nei omvendt, jeg har lege i Rogers/Hawk-bygget, og de sendte meg over til peppes-bygget;) Var å snakket med de på Manuell Terapi, og de mente jeg burde heller ta de i Peppes-bygget da de var flinkere med bl..... Men skal sjekke ut den i Storgatbakken! :)

Skrevet

Kjersti Strand på sentrumsklinikken (ved peppes, samme hus som Libris var før). Hun er kjempeflink og går for å være den beste i byen i følge samboeren min som er fysioterapaut i Tromsø. Gikk til henne selv. Hun er forresten manuellterapaut, fysioterapaut med videreutdanning.

Skrevet

Jeg må bare si at jeg har væt i manuell terapi i Storgatbakken, og oplevde noe MEGET ubehagelig der. Så i fare for at du skal møte samme terapauten som meg, ville jeg valgt et annet sted..

Ville bare si ifra :-)

Skrevet

hei spirevipp, nå ble jeg engstelig - hva opplevde du der? jeg har fått time der pga bekkenløsn nå onsdag hos en som het noe på a... Anja kanskje??

Skrevet

Tusen takk petrine, var sikkert hun jeg leita etter :) Og nå mista jeg veldig lysta til å dra til storgatbakken.....hva var det som skjedde da? :(

Skrevet

Dette var hos en mann, men jeg vil helst ikke legge ut navnet hans her uansett.

Han tok seg litt for godt til rette, for å si det sånn. Var der for vonde armer, og endte opp i bare undertøyet med trusa nedpå lårene...

Ble så sjokkert at jeg stivnet til og fikk meg ikke til å si noe :-(

Skrevet

uff så ubehagelig! men da tør jeg iallefall gå dit på onsdag :)

tips til novembernurket: kirsti strand er på ferie og har lang venteliste til etter ferien også (jeg prøvde best hos henne forrige uke) så hvis du vil ha raskt time er det altså ledig hos hun på a... på storgatbakken (manuell terapeut) - vet jo ik hvordan hun er, men fikk iallefall raskt time

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...