Gå til innhold

fytttiiiii!!!!!


Bebis120408+150511

Anbefalte innlegg

prøvde den ene olabuksa mi, og det var ikke noe fint syn...:( kan faktisk ikke gå med dem.. er kjempetrang over magen.. magen står som en tromme.. ååh.. må jo få på meg bukser når jeg begynner på jobb igjen...grrrr....er bare 5+1 uke på vei,så dette lover jo godt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morro, ikke sant?:( Vært oppblåst siden 5/6 uke. Har lånt mammatøy fra søstra mi, og brukt det siden uke 8. Er nå 10+6, og lurer på hvor stor jeg kommer til å bli iløpet av disse 6 mnd når jeg allerede går i mammaklær.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ganske lang i maska her om dagen, når jeg prøvde dongeriskjørtet mitt som jeg har "bodd" i hele sommeren. Det var plutselig syltrangt over magen!! Det var bare såvidt jeg fikk lukket glidelåsen... Ble litt deppa da. Men det kan jo ikke være det som er inni magen som er så stort, det må da være at vi er oppblåst??! Men jeg føler meg ikke så innmari luftig i magen heller.. Jeg er 6+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært oppblåst i ukesvis...er 10+1 i dag. fant noen kjempefine bukser på vero moda som var på salg. så jeg kjøpte liksågodt to bukser som var for store nå og en i en størrelse mer enn det jeg vansligvis bruker. orker ikke å ha noe stramt på magen.

 

lurer på å kjøpe nye bh også. men er redd puppene bare vokser enda mer framover... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...