Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Etter en VELDIG lang sommerferie er jeg nå på nytt klar til nye forsøk... Skal nå til på det siste fryseforsøket mitt, forhåpentligvis i morgen dersom opptiningen blir vellykket... Har nå et inderlig håp om at dette går veien, kjenner at det snart er en veldig påkjenning at de rundt en har fått eller skal nå få barn nr.2, mens jeg ennå streber etter det 1 barnet... Da er det godt at det finnes et slikt forum som dette, for oss slitere. Der vi kan hjelpe og støtte hverandre!!! c",) Lykke til allesammen ) Klem
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 hey honey:) eg e og i rute..jehuu:) knib
Lilly 79 Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Hei Sarah, og velkommen tilbake i gamet!:-)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Ja, nå er det godt å være tilbake!!!) Giggle, så flott!!! Jippi, da ligger vi likt i løypa!!!!!!! Kjenner at det bare bryser inni meg, er så lykkelig!!! Nå må vi bare få dette til å sitte likegodt fast som lynlim!!!!
miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 kommer du bort hit ikveld eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå