Gå til innhold

Hrff og huff ......for en helg.....han har vært utro.............


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...............over lengre tid.........

 

Da han kom hjem lørdag natt sovnet han som en stein....og mobilen, som han alltid slår av når han ikke har full kontroll over den, lå ved hans side....på....

Så jeg spratt opp og gikk igjennom den.... Jeg har lenge hatt en dårlig følelse mht mob hans...han passer alltid så godt på den, så jeg sjekket alle nr opp på internett. Det var jo kun guttenavn der...men to av navnene viste seg å tilhøre jenter....

 

Den ene som bor her i nærheten oppsøkte jeg på jobb igår og fant ut at de har hatt kontakt over en periode. Hun var så redd at hun skalv...selv var jeg rolig og sa at det ikke er henne jeg var ute etter men jeg bare mått vite sannheten....

 

Ellers så påsto hun andre at de har hatt ett forhold i to år bak min rygg....hun sendte meg bilder på mobilen av han som bevis...

Huff vi som venter barn sammen....og ikke vårt første....har vært sammen i 12 år og gift i 5....

 

Jeg har sagt at han må flytte ut...

 

Han nekter jo selvfølgelig på alt og sier at det er jeg som er dum... han nekter tom på at de nr på tlf hans er jenters mobil tlfnr.... tenk!!!

 

Jeg vil ikke ha han lenger...tenk å lyge til meg på den måten....ikke bare til meg han har jo gått bak ryggen på barna vår og...

 

Hva gjør jeg???

 

Har heldigvis flotte foreldre som støtter...og en pappa jeg kan prate om alt med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å fytti katta for en sviker!!! Stakkars deg! Jeg føler virkelig med deg!!!

Jeg hadde bare totalt nektet å snakke med han hvis dette hadde vært min mann. Nektet å se han og oversett han helt. Så kan han sitte der med skammen sin! Ikke gitt han sjansen til å forsvare seg eller snakke seg ut av det.

Stå på! Len deg mot familien din og vær sterk. Dump nautet!!

(Kjenner hormonene raser i kroppen og ble nå fryktelig sinna på dine vegne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk for trøstende ord....men det er ikke så lett å ikke snakke til han da vi har større barn rundt oss som skjenner litt av hvert...

Må la dem komme i første rekke. Men har nå fått nytt hemmelig nr....og det skal han ikke få...

Så er jeg kald og taus mot han når ikke barna ser...

Håper jeg klarer å få han ut av huset snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn eller ikke barn-HIV HAN UT!!! Fatter var utro mot mamma da jeg var 2, hu fant ut et år senere da han hadde fått brev i posten ang barnebidrag til ei annen dame. Hu prøvde å få forholdet til å gå, men hu hadde det ikke bra. Han flytta ut da jeg var 7, og det var det beste som kunne ha hendt oss! Er veldig glad i pappa, selv om han ikke har sagt noe til meg ang "lillebror" (jeg er nå 27, mamma fortalte det da jeg var 18) Tok ikke lang tid før mamma møtte en ny fyr, og de har vært sammen nå i 20 år, og jeg ser på han som en far! Hadde jeg vært deg ville jeg kasta han på hode og rævva ut tvert. Jeg er veldig hormonell i dag, men i mine øyne er utroskap og regelrett løgn om det i etterkant fullstendig uakseptabelt! Tror ærlig talt jeg hadde tatt livet av sambo mens han sov om han hadde gjort det mot meg......(Han har blitt advart, og forstår...)

 

Håper det ordner seg for deg uansett hva det blir til. Takk og lov for støttende foreldre! Hva skulle man gjort uten de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så posten du hadde skrevet på krangle, og snek meg derfor inn hit.

 

Utrolig dårlig av mannen din å gjøre dette mot deg, er det noe jeg hater aller mest her i verden, er det utroskap. Det er smertefullt! Det værste med det hele er at han har skjult det såpass lenge for deg, og nå når han er tatt for det så nekter han! Han er ikke mye til en mann, men en feig kylling! Og jeg synes det er flott at jentene var tøffe nok til å fortelle deg sannheten, selvom sannheten var vond å høre, og det var sikkert ikke spesielt morro å måtte snakke med de mannen din har bedratt deg med. Du er ei tøff kvinne, det skal du ha! Hadde det vært meg hadde jeg nok gått amokk på de alle tre.

 

Synes du tar absolutt den rette avgjørelsen med å be han flytte ut. Dette er noe du ikke bør finne deg i. Leste i svaret du ga en annen at det er litt vanskelig å snakke med mannen din om saken, p.g.a dere har større barn. Det du kan gjøre er å sende de til moren din eller noe for en helg/par dager. Slik at du får sagt det du vil si og få gitt han streng beskjed at han ikke er ønsket i huset lengere. Det er viktig at du får sagt ting du vil si, før det er forsent. Dere bør jo desverre holde en vennskaplig tone også etter han er flyttet ut, for barnas skyld, så derfor få ting litt "oppklart" er nok viktig.

 

Jeg håper det ordner seg for deg.

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så sint jeg blir!!!! Hadde han bare lagt kortene på bordet så kunne det kanskje være at han er ålreit på bunnen, men å fortsette å lyve.. ?Jeg føler med deg altså, slike ting river ned virkeligheten rundt en, om man føler det som om alt bare er en vond drøm..

Foreldrene mine gikk fra hverandre etter 20 år sammen..Det var 4 år etter at pappa hadde hatt en forhold som mamma oppdaget.. Hun prøvde å leve med det, men hun fant ut at hun aldri kunne elske ham igjen. Men da hun gikk, etter 4 lange år med å prøve å få det til å fungere, da ble det et helvete.. vi barna ble involvert og dradd mellom de begge (og det blir vi fortsatt).. Så et godt råd: barna oppfatter det meste selv om de er små, og prøv å skån de så mye som mulig selv om du hater faren som bare det..

Huff, jeg ønsker deg masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjedelig å høre.. han fortjener deg faktisk ikke! Gå nå,så skal du se at livet blir lettere med tid og stunder...Masse lykke til,vennen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, stakkars dere. Håper du velger det rette for deg og dine barn, og det beste er nok å komme seg unna - selv om det er rett og slett jævli vondt og vanskelig... Vil ønske deg masse lykke til. Håper det ordner seg til det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for alle ord og meninger....

Det hjelper utrolig mye.....bare det å høre at andre synes at han er en dritt.....(selv om jeg vet at han er det)

 

Ja ja....ikke så enkelt å være meg for tiden...

 

Fortalte det t svigermor nå i dag.....hun sa at det trodde ikke hun om sønnen...så jeg mått ikke gjøre noe overilt...jeg måtte la han få tid på seg så kam han vel frem med sannheten og den skulle jeg se...var ikke så gal som jeg trodde....herregud går det ann å bli mer naiv...????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle selv ha fått fortalt det til mora si.. Ellers så kunne du jo ha dratt med deg den kjerringa han har bedratt deg med og få henne til å fortelle om det.

 

Nei, klart at lillegutten hennes ikke kunne ha gjort noe sånt. Få ham ut av huset så fort som mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..Det var kjipt å høre..

Men det er flott at du bestemmer deg for å gå i fra han...

2 år? med en annen kvinne? Uansett om det hadde vært i 2 dager så har han gått bak ryggen din..

Bra at du har familie som støtter deg....

Ønsker deg lykke til videre.... Krysser fingrer og tær..Dette klarer du .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære kjære deg! Nå har du det ikke spesielt greit:( Jeg får helt klump i halsen, for jeg vet hvordan du føler det. Jeg har ikke gått i gjennom det samme som deg, for det var aldri barn inni bildet. Men han ble tatt på fersk gjerning og jeg sa at hvis han ringte foreldrene sine skulle jeg la han få bli. Så ble gjort,-deretter kastet jeg han ut.

 

Hvorfor skal noen tråkke på oss på den måten? Hva får dem til å tro at vi er så dumme? Og hvem har opplært dem til å tro at de kommer unna med alt?

 

Vær så snill: Ikke bli pga barna sin skyld. Det er den enkleste utvei,-og slett ikke det beste for barna dine. Deres forhold er i oppløsning og kan sannsynligvis aldri bli sunt og godt igjen. Det merker barna best av alle. Man lurer aldri de små..

 

Jeg ønsker deg masse masse lykke til. Godt at du har snille støttespillere rundt deg. Be om all hjelp du kan få. (og hold deg unna den svigermoren;))

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI DU! Så posten på krangle å kom inn hit en tur...

Ang svigermor, så hadde jeg vist henne MMS bildenen som hu jenta sendte deg! Bevis nok det da?!

 

Ellers så må jeg bare gi deg en klem... dette var utrolig kjipt!! Jeg hadde nok ikke klart å ha han hjemme i det hele tatt. Kasta han på dør med en gang. Han har jo sviktet hele familien deres!

 

HELT utrolig at han nekter!! Har du vist ham bildene?

 

*klemme på*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa en stoooor klemm sendes til deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mange kvinner i samme kjipe situasjon der ute, men man må bare bite tennene sammen å komme gjennom det.. Finn fram til din indre, sterke BITCH!!! Ikke la deg bli tråkket på!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen er det mulig?! Jeg vil gå så langt at som å si at jeg hater enkelte mannfolk.... Når det kommer til hvor sleipe og utspekulerte de kan være bare for å få tilfredstilt seg selv, så finnes det ingen grenser!!

Jeg er glad for at du er såpass "våken" som du er. Å sier du ikke vil mere. Så flott at du har en familie som stiller opp! Det trenger du sikkert i den perioden som kommer nå.

Jeg har selv en "x kamerat" som har holdt på med 2 jenter i over 2 år, når de fant ut om hverandre så valgte hu ene å beholde han!!! Jeg trodde ikke mine egne øyne, men der ser du hvor mye makt enkelte mennesker har over andre... Bare de sier de rette tingene så sitter de der liksom....

 

Uff, sier jeg bare! Det er utrolig synd det som har skjedd med deg og barna dine, men du kommer garantert til å klare deg fint og ingen trenger sånne menn i livet sitt :-)

 

Stå på du og lykke til!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært min mann, å jeg hadde sagt det til svigermor..(altså hans mor) hadde hun nok personlig banket dritten ut av han å støttet meg istedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg,men du må jo bare gå fra han,dette kan du ikke tollerere.Du fortjener bedre enn han

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter...

 

Nei går ikke så veldig bra her.....

 

Hu som påstår dette lange forholdet til han lyver en del til meg.

Hun kommer med datoer som vi har vært i utlandet på....og andre ganger når vi har vært hjemme sammen...så hun er ikke helt til å stole på...

 

Men noe har skjedd, det vet jeg. Men tror ikke dette forholdet til hu ene dama har vart noe lenge....hu bor jo på en helt annen side av landet....

 

Hu andre kan det ikke ha vært noe...hu var helt skjelven da jeg møtte henne og innrømte at det var hun som har tatt kontakt...men når jeg spør han hvorfor han hadde henne lagret så kan han ikke si hvorfor....

 

Mannen min er veldig kjekk det skal han ha...så jeg forstår jo at enkelte kvinner kaster seg rundt han...men han har et ansvar og det er å vise hvem han er glad i og gi familien sin trygghet....

 

Nei jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...I det ene øyeblikket så er jeg sint og såret neste så er jeg bare så trett og lei meg...

 

Ikke lett dette her...

 

Men takk for tanker og ord...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyyy faen!!! Så UTROLIG dårlig gjort! Hadde det vært meg tror jeg nesten jeg ville dødd av sorg! Fyyy faen, nå ble jeg lei meg på din vegne! Hiv han ut! Huff, og dere venter barn sammen... Stakkars deg...

 

 

Men lykke til!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...