Gå til innhold

Så glad for å være tilbake her!

så gla'

Anbefalte innlegg

Hei Jenter! Da er jeg tilbake igjen. Testet positivt i dag, og er omtrent 4 uker på vei nå :-) Denne gangen håper jeg å bli her inne i 36 uker :-) Ser det er igjen noen av "de gamle", men også flere ukjente. Gleder meg til å være her sammen med dere alle. Ha en strålende dag!

Fortsetter under...

Annonse

Åh, så moro!!!! Jeg håpet og håpet siden det har vært litt stille fra deg i det siste at det var noe på gang! Gratulerer - så fantastisk!!! Denne gangen skal det gå bra vet du! Det er som jordmora sa - vi ses nok til høsten! Nei, så moro!!!! Nå ble jeg også så gla' !!!!

Kjempeklem fra bolla her!

Tusen takk for varm velkomst! Gud som jeg har lengtet inn hit igjen, og når jeg minst ventet det - ja, så var det liksom min tur :-)) Det er jo veldig tidlig ennå, og jeg må innrømme at jeg ikke helt har greid å slippe jubelen ordentlig løs. Jeg føler meg liksom ikke gravid i det hele tatt, veldig få symptomer. Egentlig bare veldig trøtt, men det har jeg vært en stund pga bivirkninger på blodtrykkstablettene jeg har skiftet til.

Tror kanskje det var sånn når jeg skulle ha snuppa mi også. Da som nå var det bare mensmurringer som kom og gikk, og jeg trodde hele tiden at - Nå kommer mensen. Det er litt sånn nå også. Men, som den optimisten jeg er, tror jeg sikkert dette går bra. Føler vel at jeg har tatt min del av all elendighet som en kan komme opp i. I hvert fall på en laaang, laaang stund.

Nå skal jeg prøve å bare nyte graviditeten, så får jeg takle bekymringene etter hvert som de kommer. For bekymringer blir det sikkert.Da er det utrolig godt å ha dere jenter å dele bekymringer og gleder med. Ha en fin dag!

Stor klem

Hei på deg bolla (chianti)! Jeg håpet på å finne en hilsen fra deg. Holdt på å sende deg en meld, men det ble bare med tanken. Du er blitt god og rund nå tenker jeg :-)) Har sitti og lest igjennom noen innlegg nå på morgenkvisten, og håper alt er bra med deg og dine. Skjønner at du har vært litt bekymret over flere ting. Håper alt går bedre nå. Vi får ta en kaffe eller lunsj snart!

I dag skal jeg ringe jm. Fikk brev fra henne rett før ferien, og gleder meg til å fortelle henne nyheten.

Hadde egentlig ingen tro på at spiren skulle sitte denne pp. Var litt deppa og oppgitt etter forrige pp, og gadd ikke prøve så veldig. Men, det var nok bare tilfeldig og etterlengtet kos som skulle til :-))

Vi snakkes snart da! Stor klem

Annonse

Takk og takk jenter. Tiden snegler seg av sted, men jeg føler meg bare så uforskammet frisk, så jeg skal vel ikke klage. Ingen spesielle plager, men heller ikke mange symptomer. Bare trøtt og litt sulten, også mister jeg masse hår... vel, noen symptomer. Og kanskje litt plager...Fikk jo sånn bekkenløsning sist, og den har ikke rukket å slippe taket. Må ta det pent så det ikke blir værre. Ingen tunge løft eller masse husarbeide. Blir et laangt svangerskap dette, og bra er det :-)) Har tenkt å bli her i mange måneder nemlig.

Nå venter jeg på at legen min skal komme hjem fra ferie, slik at det blir litt fart i saker og ting. Jeg skal på kontroll på sykehuset i uke 8, og skal sette på cerclage en gang mellom uke 8 og 12. Håper det går bra. Gruer meg litt..

Håper alt står bra til med dere alle. Ha ei fortsatt god helg!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...