Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Det var hyggelig å møte dere:o) Håper vi treffes igjen:o) Den ostekaka gjorde susen. Klem Sandra (meg i midten med mørkt hår)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hei! Ja det var hyggelig i går:-) Vi får prøve å møtes igjen i september/oktober! Klem fra Guro
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Hei. Var dere mange? Så kipt at jeg ikke fikk det til, men håper det blir et nytt treff i løpet av høsten. Skal prøve å stille sterkere da. Gøy å høre at dere hadde det koselig dere som var der :-)
mamita77 Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Ja tusen takk for en fin bim treff. Var min første og dette var noe som ga mersmak.. hvem vet , kanskje vi blir en trilleklubb til slutt?. hihi Håper vi får til et nytt treff i september.. klem elisabeth (mamita77)
Tussa og Sofie Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Jaaaa, det var veldig gøy, tiden fløy gitt ) Veldig morro å se og snakke med andre i samme "situasjon" og gjør det veldig gjerne igjen! Klem Cecilie
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Heia.... Ja den ostekaka var virkelig verdt pengene:D Knall god:) Selv var jeg ikke i det beste humøret, og ikke skjønner jeg helt hvorfor. Kanskje det var hormonene som spilte meg ett puss. Men håper jeg kan komme på neste treff, og med bedre humør:) Hilsen ei oktober mamma som har slengt seg på november treffene:) Randi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå