MissAntrop Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg har en fransk venninne som gifter seg om 1 mnd og de ønsker seg noe typisk norsk. Jeg er helt blank, men kanskje noen kan hjelpe meg? det bør kunne gå greit å sende gaven i posten, så glass og slike ting er uaktuelt.
Learning to fly Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Rosemalt trefat, evt med stett. Troll.
jeg fant firkløvern Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Hos gullsmeden og husfliden selger de ostehøvler og annet med norsk motiv, ala vikingskip og troll osv. Det har vært populært hos noen vet jeg. Ellers så er jeg sikker på at du vil finne mange fine ideer hos husfliden, de har veldig mye fint. I alle prisklasser.
♥maxen min♥ Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Om du går i en antikk forretning, gjerne litt utenfor storbyene pga pris ol. kan du kanskje finne et gammelt tre fat, rundt, avlangt, ovalt, enten om det er malt el bare i tre så er deten flott gave. Det har gjerne litt historie også som du kan skrive ned. Passer inn i mange hjem, moderne selv om det er veldiggammelt!
elinmamma Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Jeg driver og stikker kjærestevotter i bryllupspresang. Tror du kan få kjøpt sånne hjemmestrikkede på husfliden også. Lett å sende og knuser ikke i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå