Gå til innhold

vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller føle akkurat nå ...

Anbefalte innlegg

fikk nettopp vite at sambo skal gå fra meg nå , eller oss ( lille gutten og bikkja ) han sier at det ikke går mellom oss, at vi ikke finner på noe sammen... og her om dagen kom han med antydning til at jeg ikke klarer å ta vare på sønnen vår og gjøre det jag skal ... dette bare pga jag spurte om han kunne trøste gutten vår på natten kl 5 når han skulle på jobb ( han hadde vært våken hele kvelden / natten så si med mage vondt å luft) synst også jeg har mye på meg iomed at jeg ikke ammer , men pumper å gir han flaske ( tungvint , men nødvendig )

da sa han at om det skulle være slik , så måtte han gå å sykemelde seg , å det kunne han ikke ,... han kunne ikke dra til legen å si at han måtte ha sykemelding for å ta vare på vår sønn . det var lakt opp slik at den ene skulle gå i jobb , mens den andre hjemme i permisjon .

samtidig går han å sier at jeg har det så lett hjemme, at jeg har fine dager... mener jeg skal rydde , lage middag, vaske klær å alt til han kommer hjem....

i tillegg går han å sier at sønnen vår er et problem barn , noe som jeg er sterkt imot , og som sårer meg når han sier. noen ganger virker det som han ikke er glad i lille gutten vår :/

men iallefall nå har han funnet ut at forholde ikke går da , han kan ikke ha det slik sier han... og en ting som er rart , at det jeg tenker mest på er at jeg ikke vil "gi fra" meg gutten .. , jeg vil ikke at vi skal ha delt foreldrerett, jeg vil ikke at han skal ha han 50 %

huff, bare tanken på det får meg til å gråte...

er dette normalt eller ? er det noe som sier at det ikke kan bli delt ?

han sier selv han jeg skal ha han og få 1500 i mnd mens han er liten , men når han er rundt året , skal han ha han 50 %

knuter seg i magen på tanken ...

Fortsetter under...

Han får IKKE 50-50 om du ikke er enig i det... Det finnes det ingen rettsal i norge som dømmer...De kan da dømme 60-40, så han får barnet 40% og du i 60%.... Men jeg kan jo ikke skjønne at han klarer å ta vare på barnet når han ikke klarer å stå opp kl 5 å trøste d lille barnet som har så vondt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...