Gå til innhold

Au au au, syte klage.. bekkenet mitt. og kynnere og alt som er galt.

Anbefalte innlegg

Noen som har et bekken som funker som vil bytte???

Ikke, nei tenkte meg det..

Har så vondt nå. På venstre side framme er det helt grusomt. Er muuulig at jeg ikke gjorde det noe bedre ved å gå på fotballkamp i dag. Dvs å være på kamoen var ikke så ille, (sånn reint bortsett fra at Godset tapte) jeg satte meg ned med jevne mellomrom slik at jeg fikk hvilt litt. Men da vi skulle gå til bilen ettterpå, sånn ca 10 min å gå, måtte jeg stoppe opp flere ganger, både fordi det var vondt i bekkenet, og fordi magen ble så helt utrolig hard og fikk stikkinger langt nedover. Og på slutten var det såvidt jeg fikk vagget meg avgårde i sneglefart.

Har vært vondt i bekknet noen uker nå, krysser fingrene for at naprapat kan hjelpe meg på onsdag.

Men disse kynnerene altså, au au au. Trodde ikke jeg som 1.gangs skulle kjenne de jeg..... :(

Fortsetter under...

Hiver meg på.... Bekkenløsning så det holder!!! Ser ut som en pingvin når jeg vagger a gårde.. Å det er sååå utrolig vondt!!!

Blir jo veldig begrenset hva man kan foreta seg for tida, å jeg skulle så gjerne ha vasket huset litt godt før lillegutt kommer å... Nytter ikke det..

Masse kynnere å!! Drittlei!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...