Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 He he.. jeg og sambo satt og dikket og dullet med lillegullet vårt på mandag morgen og plutselig så begynte han å skratte og le:) Vi ble litt forfjamset begge to, men gud så gøy da! Er jo helt normalt da, men det er liksom så rart når han plutselig har lært seg noe nytt:) Og nå ler han lett som bare det! MORRO!!!!!!!!
flashdancepants Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Det er superartig! Snuppa her begynte i forrige uke og har ledd tre-fire ganger siden. Første gang det skjedde ble vi også overraska og fikk latterkrampe av å høre på henne (og tårer i øynene, sukk...) og da lo hun enda mer! Tror hun var litt overraska selv, så ut som et spørsmålstegn mens hun holdt på! Gleder meg til mer latter framover!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 ja vi har nok mye artig i vente fremover:) Det skjer mye nå!
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Gleder meg til snuppa begynner ))
Alba44 Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Hehe..så moro!! gjett om jeg gleder meg til å høre det samme :-D
Gjest Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Så artig! Chiquita har byrja le også, men det er berre to "latterhikst" før det går over i smil igjen. Men det kan ikkje vere lenge til det blir ordentleg babylatter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå