Gå til innhold

Lukte-dilla? Er det bare meg???

Skorpio85*lykkelig 2 barns mor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er i 34.svangerskapsuke nå, og har ekstrem-dilla på diverse lukter; Spesielt luktene av eksos, bensin, parkeringsanlegg, murlukt/murpuss, oljelukt, den BLÅ tøymykneren osv..

Vi har en bod i leiligheten som lukter sååå godt! En blanding av mur og tøymykner (da vi har tørketrommelen der inne). Noen ganger får jeg lyst til å ta en stor bit av veggen og spise det, eller dusje meg med den blå tøymykneren. Tror jeg begynner å bli gal..

Jeg har også lukte dilla. Er uke 36+6 idag...Har hatt det noen uker.Nye baderinger,badeballer,madrasser...osv... Kjeller lukt,ANTIBAC lukter nyyyyydelig,negllakk... Å så var jeg og kjøpte bil for noen uker siden...Å den lukta de hadde inne i bruktbil hallen sin....Drømmen hadde vært å fått sutte der dagen lang....

Annonse

• 3 uker senere...

Grønnsåpe hadde jeg nok av med begge mine..kunne ikke gå forbi hylla i butikken uten å skru opp å lukte.

Ajax furunål og ajax eucalyptus..mmmm..satt med di i sofan når jeg så på tv.. fikk ikke nok.

på slutten med sistemann brukte jeg opp 5 mentholathum tuber på 3 uker eller noe.. spiste de nesten opp!

også trekke luft inn i munnen så tenna blir tørre..hehe..føler meg litt rar når jeg skriver om det, men mmm så godt det var.. ;)

dissa ajax-flaskene finnes ikke lenger :((( buhu!!!

• 1 måned senere...

lest igjenom her å sitter å små ler for meg selv...

jeg har da fått antidilla på nesten all lukt... det meste stinker... hehe! spesiellt ille er det å åpne kjøleskapet, da er det nesten så jeg spyr... Ting får en helt merkelig lukt! en ting som lukter godt da; hårspray! spes den gule got2be sprayen... MMM!

Hehe...her var det mye artig å lese...jeg har ikke dilla på noe som helst jeg...tydlig at jeg går glipp av mye "gode" lukter ;)

Må bare fortelle om mamma'n min...da hun gikk gravid med meg hadde hun dilla på skokrem...hun har fortalt at hun pleide å lukte på skokrem samtidig som hun tygde tyggis...for da fikk hun følelsen av at hun spiste det...morsomt, men kanskje ikke helt sunt ;) hehe

Annonse

Me svare her også!;)

Haha, så morsomt da!:D Jeg har en SINNSYK ufatteli vaskemiddel-fetish som jeg liker å kalle det!;)

Jeg blir sprø av å tenke på vaskemiddel, skyllemiddel og SKOM!!!! NAM NAM!! Er faktisk så ille at jeg vil spise det...men jeg gjør heldigvis ikke det da.. Hehe...jeg kan ikke gå forbi vaskemiddelhyllen på butikken uten å skru av korken på en stakkars skyllemiddelflaske (type sommerfrisk) eller ajax/grønnsåpe å ta meg en go ''snårt''...

Begrenser meg så mye jeg kan, for vet jo ikke om det kan være skadelig å lukte for mye på sånne ting, men av å til mååå jeg bare... D rare er at første gang jeg var gravid hadde jeg dette, ikke andre gang, men nå tredje gang er det kommet tilbake igjen.

Hvertfall fint å se at jeg ikke er alene om denne rare utingen!;)

• 1 måned senere...

Melde meg inn i kjellersniffe-klubben jeg også, vurderer en tur hjem til ho mor sitt vaskerom, murgulv og vaskemidler.. åh himmel! Også kritt, og sand, sånn myk sand, kan stå leeenge å bare gni skoa i sand, samme med møkkete myk snø også egentlig.. lager sånn deilig lyd/følelse under bena.. og bensin, eksos etc.. lukte, lukte, lukte! :D

Gjest frøken_førstegangsprøver

har fått dilla på spylevæske .... aaahhh, lukter så godt, typen syns det var artig i begynnelsen, men nå begynner han å bli lettere irritert hver gang jeg sier "baare eeeen gang ttiiiil??" og vaskemiddel..tøymykneren,sånn lavender vanilje....heaveeeen!!!!

ligger nå i senga å angrer meg i hjel på at jeg leste dette innlegget, vil bare gå å lukte på alt som lukter så godt! Mmm.. Liker veldi godt kjemikalier, jif o.l, vindusspylervæske, og som sagt den typiske kjellerlukten. Hva er det med den lukten som frister sånn? Elsker forresten å pusse tennene, med masse tannkrem.mmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...