Gå til innhold

Lukte-dilla? Er det bare meg???

Skorpio85*lykkelig 2 barns mor

Anbefalte innlegg

Er det flere her som har dilla på spesielle lukter? Har skikkelig dilla på loft- og kjeller lukt.. Det lukter sånn spesielt godt, og om jeg kan kalle det tilfredsstillende....(?) Hehe.. Må le litt av meg selv jeg da.. Er det bare meg??

Er 33uker på vei, og det har kommet nå de siste ukene..

Fortsetter under...

jeg er litt mer anti lukt. det er mange lukter som er helt jævlige. men lukt av finnmarkslyng er nydelig. lukta på det hele uka jeg var i finnmark. å balamen min luker fantastisk. og av en eller anen merkelig grunn har head and shoulders ocean lift begynt å lukte deilig av bringebær..... nesa mi er litt rar om dagen.

Når jeg gikk gravid med tvillingene hadde jeg lukte-dilla på såpe og luktelys ol.. Problemet mitt da, var at jeg aldri hadde hørt om at det gikk an å få dilla på lukt! Følte meg rimelig aleine og unormal her i verden. Turde ikke si det til noen. Den eneste som visste det va gubben min. Og det var fordi han til slutt krevde en forklaring på hvorfor jeg på død og liv måtte vaske hendene i et kvarter hver gang jeg hadde vært på do, og hvorfor hele vasken var full av skum, og vi måtte kjøpe ny såpe hele tia! Hehe! Stakkaren måtte virkelig overtale meg til å la være å lukte på ALLE dusjsåpene og vaskemidlene i butikken. For ikke å snakke om fortvilelsen hans når jeg absolutt måtte kjøpe en halv kurv full av forskjellige såper, luktelys ol... Husker jeg haadde en enorm trang til å smake på skummet. Hadde SÅÅÅ lyst! Men gjorde aldri det da. Men det var på nippet mange ganger!

Annonse

Åh! Kjellerlukt, nam!!! Her er det murpuss og sement som er nummer en (har lyst til å spise det), men det gir også en viss tilfredsstillelse å sniffe inn kjellerlukt. Klarer ikke helt å skille ut HVA det er i kjellerlukta som er mest tiltrekkende, men det er vel hele pakka tenker jeg: Murpuss, sement, støv(!), kjemikalier, saltutslag, sand og stein...mmm!

Blir helt gal av å tenke på det!

• 9 måneder senere...

He he he... Jeg ler så jeg griner!!! Kjellerlukt??!! Godt jeg ikke er alene med rar nese... har ikke "tatt inn" kjellerlukt på radaren enda, men jeg "sniffer" ut i luften og kjenner de mest bisarre luktene hele tiden... Er bare 15 uker på vei, men har vært sånn i flere uker nå.. Det triste med det er at ting som før luktet godt lukter nå vondt.. Pizza lukter avføring og jeg kan ikke være i nærheten av Pizza restauranter!!! :( Steikefett luktet plutselig nyklipt gress her om dagen og jeg har vært nær å "borre" nesen ned i en lypsyl med tropisk lukt opptil flere ganger.. Typen min syns jeg er så rar!!!! Reagerer veldig på folk sine parfymer og (ugh!!) kroppslukter.. Kjenner alt mye bedre... Det er som om noen har skrudd opp ventilene i nesa mi!!!

• 1 måned senere...

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest ønsket oppfyllt

har ingen kjeller her, men lukta av lipsyl, kiss in a tube! åååh, den lukter så nyyyydelig!:D

Måtte bare lukte på den, puste inn lukte i hvert drag i minst to timer på skolen idag, så vel ut som den stuppuln..haha:)

klarte ikke å legge den ifra meg...nesten litt flaut, men godt var det;)

• 7 måneder senere...

Jeg og EEELSKER kjellerlukt, og alt av betong. Bensin/diesel er også deilig. Desverre får jeg ikke tilfredstilt behovet for kjellerlukt ofte nok, men sitter og sniffer på jif skurekrem ca en time om dagen.

Min mann har for evig gitt opp å forstå seg på kvinner etter han "fersket" meg med jif-flasken.

Med hu jeg har på snart 5 år så hadde jeg dilla på kjeller lukt, lakk å malingslukt.....!!!

Jeg kunne sitte i kjelleren på timesvis å sniffe inn den DEILIGE lukta.... Å når det var tid for å lakkere utemøblene da sniffa jeg inn den deilige lukten som fulgte med.. Haha.....

Denne graviditeten så er det igrunn litt det samma pluss at jeg har fått dilla på hvit ajax vaskemiddel!!!!! Smellling good!!! :0PPPPP

Vi har akurat flyttet inn i nytt hus- i stua er det murvegg bak ovnen- men til min fortvilelse er denne malt med hvitmaling.. lukter på den flere ganger om dagen:D tror jeg må krype opp mørkloftet å se om pipa der er vanlig mur!

ellers lukter det spesielt godt inne på boden- å den lukta som blir når man støvsuger:D Igår fikk jeg d for meg at jeg måtte lukte på brystvortene til samboern min:D haha- stakkars han trudde d hadde rabla for meg:P

• 2 uker senere...

hehe jeg eeeelsker lukten av tannkrem- den helt vanlige colgaten, og hubba bubba!! den rosa. liker ikke smaken, bare lukten når jeg akurat har tatt den ut av pakken.

og vindusspyleveske!!

sambo synes jeg er litt rar, men så lenge jeg ikke vil byne å spise tannkrem eller drikke vinduspyleveske er det greit ;)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...