Gå til innhold

Flere utdrivninger?? Hæ?

Anbefalte innlegg

Jeg ser at noen prater om første, andre og til og med tredje utdrivningen.... nå er det noe jeg har misforstått tror jeg. Hvordan kjenner dere det? Jeg kjenner at jeg får "vondt" ett min etter at Mikkel har begynt å suge, og at det kommer melk. Men det blir med denne ene sprengen..... har dere flere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10072776-flere-utdrivninger-h%C3%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ha flere utdrivninger. De kommer gjerne når lille gutt har sovnet med puppen og bare ligger og kosenapper i den. Da merker jeg at melken renner og at lillegutt svelger febrilsk :-) for så å sovne til igjen når det roer seg. Sånn kan vi holde på en stund. Han får gjerne ligge å sove på puppen hvis jeg sitter å ser en film eller no sånt for da sover han. Han våkner hvis jeg legger han i sengen. Litt kos også da :-)

Jeg merket ikke noe til dette jeg heller før lillegutt ble rundt 9 mnd eller noe og spiste mindre og mindre pupp(litt mindre melk i puppene nå). Nå tar det litt tid før puppene "starter", og etter første omgang, så må jeg overtale han litt for at han skal gidde å suge til andre omgang starter. Hører godt på hvordan han svelger og måten han suger på :) Hender han suger til tredje utdriving starter, men da må han være veldig trøtt om han skal ha tålmodighet til det.

Jeg har som regel bare en jeg også.

Har opplevd to noen få ganger, men d er sjelden altså.

Ser ut til å være nok med en foreløbig, kan tenke meg at når hun blir større og sterkere, kanskje d kommer flere ila et måltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...