Gå til innhold

noen som vet? ang omsorg for barn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

far vil ha 50-50,jeg vil ha vanlig samvær,to dager i uka og annenhver helg. barna er 3 og 1 år. de har to eldre søsken,10 og 7 år,som er "mine". jeg skal ha vårt tredje felles barn om 6 uker. jeg har hatt den daglige omsorgen fra fødsel. hvor stor sannsynlighet er det for at far får det som han "vil"??

takker for alle svar:)

Fortsetter under...

jeg snakket med en advokat om dette for å forhøre meg før fødsel, i og med at det ser ut som jeg blir alene, og det blir endel mil mellom meg/ungen og bf. Det som er vanlig med delt omsorg er det du sier, og så lenge barna er såpass små er det mest sannsynlig også det beste for dem. For det er det det faller på, hva er best for barna, så unge som de er virker er det veldig rart hvis han greide å få igjennom f.eks annen hver uke eller noe sånt...fordi det ville kreve mye forandring for barna hele tiden...barn under 1 år som fremdeles er veldig avhengig av mammaen pga amming f.eks, skal det mye til før far får t.o.m delt samvær, her må faren dra til barnet og ikke ta det med seg over natt og sånn slik jeg forstod....men folk sier forskjellige ting, så det kan jo hende jeg tar feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...