Gå til innhold

Jeg har blitt mamma!

*Troika*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i lykkesrus:-)Jeg har møtt lillegutten i magen, og forelsket ved første blikk, en kjærlighet som jeg ikke har opplevd før. Han er helt skjønn liten perfekt gutt!!!

Jeg hadde keisersnitt 30/7, og opplevelsen av denne var helt grei. Egentlig var det en veldig interessant opplevelse, følelsen av å "halt og dratt" i mens jeg ikke kjenner noen smerte.Og plutselig høre barnegråt som smelter hjertet fullstendig, inntil første møtet med barnet ditt som overgår ethvert møte med noen som du noensinne har møtt.

Ja hva kan jeg si, jeg har falt pladask for den lille krabaten som er kommet til oss!:-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh, gratulerer så mye! Snufs! Så vakkert! Hvordan er det med deg da - vondt eller går det greit etter KS'et? Lillegutt da? Måtte han få hjelp til å puste eller kom gråten spontant?

Gratulerer igjen!

Skrevet

Gratulerer!!! Høres helt fantastisk ut!

Håper du er i bra form etter ks.

Kos dere masse sammen i tiden fremover!

Skrevet

Gratulerer så masse! Utrolig hyggelig!

Varme hilsner fra

Skrevet

Gratulerer med den lille :o)

Skrevet

Gratulerer så mye til dere!

Skrevet

Gratulerer så masse, kos deg med den lille :-D

Skrevet

Gratulerer!!!

Så herlig å endelig få møte prinsen.

Ble litt misunnelig nå ja, og synes det er altfor lenge å vente til min termin rundt nyttår.

Kos deg , og nyt hver dag

klem

Skrevet

Gratulerer så mye med det nye familiemedlemmet!!

Kos deg masse mens du blir kjent med ham fremover!!

=)

Skrevet

Takk alle:-) Vi koser oss veldig.

Jeg er i veldig bra form og blir bedre for hver dag som går. Skulle gjerne ha gjort det igjen. Lillegutt gråt spontant i det han ble introdusert for verden, hadde litt oppkast av fostervann samme natten, men ikke noe dramatisk. Alt står bra til. :-)

Gled dere, dere som har dette i vente.Det er ingenting som slår denne opplevelsen!!:-)

Skrevet

Hei Troika!!

Jeg er nå stort sett på dib. Ble jo mamma til Mathias i april. Husker deg veldig godt fra dette forumet fordi vi har bursdag på samme dag. :-)

Gratulerer med den lille gutten!! Nå er det bare å nyte livet som nybakt mamma!! Kos deg masse!!

:-)

Skrevet

Hei,

Ja husker deg også,- av samme grunn:-) Tusen takk for hilsen, vi koser oss veldig her hjemme. Nye ting å lære fra lillegutt hele tiden.

Hvordan går livet med lille Mathias?Blir nattesøvnen bedre etterhvert?:-)

Skrevet

Hei igjen!!

Mathias blir nå 4 mnd til helgen. Måneder som har løpt raskt avgårde!

Han har hele tiden vært en rolig å snill baby siden han ble født. Begynner å bli litt mer action nå med roping/skriking og lengre våketider om dagen. Veldig koselig å få mer og mer kontakt med han og se utvilingen som nå skjer fort fra dag til dag. Gled deg!!

Han har vært veldig flink til å sove om natten hele tiden. De 2 første månedene sov han 4-5 t i slengen om natten. Nå de 2 siste månedene har han økt fra 8/9 timer til nå 12 timer. Kveldsrutinene er nå godt innarbeidet og han sover nå fra 8 om kvelden til 8 om morgenen. Det er helt fantastisk å få kvelden tilbake. Nå er både storebror og lillebror i seng før 8 og det gleder mamma og pappa. :-)

Nå må du komme deg over på dib og modne foreldre. Der er det en artig gjeng å bli kjent med. Har lillegutten fått noe navn? :-)

Skrevet

Gratulerer, Troika, med en fin gutt og en fin opplevelse :-) Har ikke selv hatt KS, men uansett hvordan ungen kommer til verdenen, så er det første møte helt ubeskriveligt vidunderligt. Ta godt vare på deg selv og kos deg i tiden fremover.

Skrevet

Hei igjen,

Kan tenke meg at månedene føles som de flyr avgårde! Lilelgutt er 3 uker i dag, og det føles som han ble født i går..

Godt å høre at han sover så godt om natten.Heldiggris:-) Hvordn fikk du det til, eller fant han sin egen rytme?

Her er det mating hver 2. time og innemellom det ligger han å ynker seg og presser pga. mavevondt. Drikker ammete, får se om det virker etterhvert. Jeg skal ta meg en tur over til Dib, (det er vel der jeg hører hjemme nå:-)

Lillegutt har ikke fått noenavn ennå, hans mor og far er litt uenige:-) Ender vel med kompromisser på begges side:-)

Sees på dib

Skrevet

Tusen takk for hilsen! Som du sier,-det første møtet er ubeskrivelig. Trodde ikke det skulle bli så sterkt.

Livet kan ikke bli bedre enn akkurat nå, det er viktig å være akkurat der man er.:-)

klem fra meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...