Gå til innhold

dere som har vært gravide før....

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte dere å vise før i svangerskap nr 2?

Hadde dere de samme symptomene i alle svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 9+0 i dag og jeg sliter med å skjule det. Dette er mitt 2.svangerskap. Sist ble det mistanker blant venner og på jobb pga at puppene vokste veldig med en gang og blei DIGRE. Men det har ikke skjedd denne gangen . Har blitt litt ømmere nå de siste ukene, men str er ikke så veldig forandret.

Når det gjelder symptomer så er jeg veldig kvalm denne gangen, det var jeg ikke sist. Men var nok litt mere trøtt sist enn nå.

Hadde veldig mensmuringer sist, bare svake denne gangen. Men kjenner veldig igjen de stikkene i siden når livmorbåndene strekkes. Tror de har kommet før denne gangen. Men vanskelig å huske fra sist da. Syns tiden går så fort denne gangen jeg!

Skrevet

Venter nr 3. De to første sv.skap var veldig like, bortsett fra endel blødninger i starten m nr 2. Nå er jeg gravid med nr 3 og alt er anderledes. Er superkvalm, svimmel, mye trøttere.... Magen kom veldig fort denne gangen. Kan ikke huske at den kom så fort sist gang, men det gjorde den sikkert. Går her og har fått for meg at jeg skal ha tvillinger siden jeg eser ut sånn... Men det er nok bare syke tanker.... Ser frem til å komme meg på UL.

Skrevet

Viste tidlig i første svangerskap, men enda tidligere nå i mitt andre.

Symptomene er ganske like, så tror det blir een til gutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...