Gå til innhold

Hvilken bag og pose til teutonia team S4? Noen erfaringer??????

Rakri

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for teutonia sin tvillingvogn (team S4)

Er så usikker på hvilken bag og pose som er best. Mener at jeg har lest tidligere at det er lurere med de myke baggene til tvillinger, da disse er litt større enn de harde. Men hvilken pose da? Vi får voksipose til begge i gave, men disse må da bli store i en slik bag, eller? Teutonia har jo egne poser også. Noen som har erfaring med vinterposene deres? Hørt andre igjen som mener det er lurt med voksipose rett i vogna uten bag, men selv synes jeg det høres så "snaut" ut. Må snart bestemme oss iallefall.... sukk...

Fortsetter under...

Hei. Jeg har myk baggene til teutonia og vil anbefale de.Jeg har ikke brukt noe poser i de baggene da jeg syntes det ble for trangt. Baggene fungere jo nesten som en pose da den er hel, så med dyne oppi blir det varmt nok. Nå til vinteren kommer jeg jo til å ha poser rett i sportsdelen.

Lykke til med valget..

Hei!

Vi har kjøpt Teutonia sin tvillingvogn og er kjempefornøyd med den. Vi har teutonia sine mykbagger. De skal være større enn andre mykbagger.Er veldig fornøyd med disse baggene. Nå har ikke vi noen poser oppi ennå, men jeg har prøvd ticketposene oppi og det gikk veldig fint. Går sikkert fint med alle slags poser selv om det kan bli litt trangt. Det vil det jo alltid bli....

Hei!

Ticketposene har de på Bebito og Barnas Beste i Trondheim. Har de sikkert andre plasser også, men det er der jeg har sett dem ihvertfall. De koster 899. Fins i to str. Anbefaler den største så du slipper å bytte pose senere. De er med glidelås som er veldig praktisk. Da slipper du å tenke på kvelningsfare med disse snorene som er i voksiposene.Liker ikke disse jeg. Jeg skal ihvertfall kjøpe to ticketposer til mine små til vinteren.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...