Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Bare lurer på dette for har så inntrykk av det?
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hehe...jeg var veldig sulten hele tiden med første, og det ble jente:) Med neste var det ikke noe spesiellt og ble gutt. Nå er jeg sulten igjen!! Lurer på hva det blir?
Gjest Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg spise my junkfoof sist, det ble gutt...nå orker jeg nesten ingenting..venter ny gutt=)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Hei! :-) Med jenta var jeg sulten hele tiden ( var ikke kvalm i det hele tatt ) og gikk opp 17 kilo! Med de 3 gutta var jeg kvalm og hadde ikke matlyst og gikk første 3 mnd ned flere kilo for så gå opp igjen 8 - 10 kilo! Så etter min erfaring iallefall har jeg mest lyst til å tippe jente! Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Fosteret trenger jo næring for å vokse,så er ikke rart at gravide blir mer sultne og lyst på mat....... Har ingenting med kjønn å gjøre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå