Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Caspian Christopher/ Christoffer Vincent Tobias Noah Leander Matheo Aron Oscar Nathaniel Isaac Linus
*Dubsgirl* Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 rangerer.. 1. Nathaniel - nydelig navn!! 2. Noah - kjempefint! 3. Linus - herlig navn! 4. Isaac - liker kun denne stavelsen jeg da.. fint navn! 5. Christopher - fint! 6. Matheo - liker jeg bedre og bedre! 7. Oscar - fint! 8. Tobias - fint! 9. Leander - fint! 10. Caspian - kult! 11. Aron - helt greit! 12. Vincent - nei.. det er jeg ikke så glad i!
Gjest Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Kristoffer med K! Oskar med K! Tobias Resten rangerer jeg ikke, de havner så himmelvidt utenfor min liste...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 1. Oscar eller Oskar - fint! 2. Linus - fint! 3. Christopher eller helst (hvis norsk etternavn) Kristoffer - fint! 4. Tobias - fint, men altfor poppis dessverre Det er egentlig de eneste av navnene jeg selv synes er brukbare. Litt tilfeldig rekkefølge Noah og Leander - jeg vet ikke jeg, plutselig skal "alle" hete det. Hvis ikke hadde de kanskje vært ok, men likevel veldig pretensiøse. Navn som jeg ærlig talt synes er helt på trynet med mindre man har helt spesielle grunner til å bruke dem (f.eks. at en av foreldrene kommer fra land hvor disse navnene er vanlige eller det er snakk om å kalle opp - dvs. gi samme navn som f.eks. besteforeldre): Isaac Nathaniel Vincent Aron Matheo Caspian er for meg ikke noe navn.
Sentralstøvsugeren Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Isaac - nydelig....hadde det på llista mi Linus - også nydelig Noah - pent Tobias - også pent De andre var ikke helt etter min smak....
prebs Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Mine favoritter her er: 1.Tobias 2.Christoffer (men helst med K) 3.Oscar
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 1. Christopher- Alltid likt navnet 2. Tobias - Søtt, guttete 3. Isaac - Nydelig gammelt navn 5. Oscar - Et tøfft navn som passer til tøffe gutter:) 4. Matheo - Litt usikker på hva jeg syns, men liker det bedre og bedre 6. Caspian - søtt 7. Noah - Kjedelig 8. Aron - Ikke særlig fint 9. Vincent - Nei 10. Linus - Ville jeg ikke kallt bikja mi engang, for meg er ikke det ett navn. 11. Leander/ Nathaniel - Har jeg aldri likt og kommer aldri til å like.
mamma til Isak Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Isaac - nydelig navn;-) Noah - veldig fint! Matheo - kjempefint! Tobias - tøft! Kristoffer - alltid likt det, men har blitt litt kjedelig. Caspian - liker det ikke, men en annen vri på navnet Casper, nemlig Caspar er et artig alternativ til navnet. Resten av navna er ikke i min gate. Lykke til Anonym.
Vannmann35 Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Oscar – et fint og stødig navn Isaac – ville skrevet Isak, et godt navn, men litt vel pop Tobias – fint, men kjeeedelig – for pop Noah – fint, men litt for kjendisinspirert Christopher – en klassisker, men litt 80-talls Leander – fint, men Aleksander er finere Linus – linselus i kortform… ikke så pent Nathaniel – litt vel pompøst på en gutt Aron – litt hardt, men greit nok Matheo – Theo og Theodor er mye bedre! Vincent – liker ikke
Anonym bruker Skrevet 15. september 2007 #10 Skrevet 15. september 2007 Caspian - tøft Christopher/ Christoffer - tøft Vincent - ikke pent Tobias - søtt Noah - pent Leander - kjedelig/vanlig Matheo - pent Aron - ikke pent Oscar - ikke pent Nathaniel -liker ikke i det hele tatt Isaac - pent Linus - liten nerd?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. september 2007 #11 Skrevet 15. september 2007 Disse syns jeg var fine:) Tobias Noah Leander Aron Isaac Nathaniel (men litt langt kanskje) Linus de andre er jeg ikke sånn fan av:=)
prebs Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 Mine absolutte tre favoritter: 1.Tobias 2.Oscar 3.Christoffer (helst med K) Flotte navn!
prebs Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 Og her har jeg like godt svart to ganger, jaja...
Vrimle Skrevet 16. september 2007 #14 Skrevet 16. september 2007 Jeg liker kun Oskar av disse navna, jeg. De fleste andre du nevner synes jeg er alt for sukkersøte eller "moderne"....
Vannmann35 Skrevet 16. september 2007 #15 Skrevet 16. september 2007 Caspian Christopher/ Christoffer Vincent Tobias Noah Leander Matheo Aron Oscar Nathaniel Isaac Linus 1. Oscar - fint og stødig navn 2. Kristoffer - slik ville jeg skrevet det - koselig navn 3. Tobias - koselig, men oppbrukt 4. Isak - skrevet slik - helt greit poppisnavn De andre liker jeg ikke i det hele tatt, så ingen vits å rangere de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå