Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 12. august 2007 #1 Del Skrevet 12. august 2007 Nå har vi sluttet på p- pillen for 5 år siden, og tenkt at skjer det så skjer det. Men ved nyttår fant vi ut at jeg skulle gå til legen med problemet, for vi ville virkelig gå inn for å prøve. Her får jeg beskjed om at jeg har uregelmessige eggløsninger og må begynne på hormontabletter(Pergotime) for å få i gang dette. Etter en kur måtte jeg tilbake på ny undersøkelse for å se at alt var bra, og på prøven viste det seg at jeg hadde hatt eggløsning. Dette var i mars, og her er vi ennå, klar for enda en ny kur...forrige mnd tok jeg el. tester hele mnd etter mens, men fant ikke eggløsning. Jeg blir så frustrert og forbannet, for hvorfor skal ikke de som virkelig ønsker seg et barn få det til?? Fetteren min fikk det til på første forsøk, og mange andre bekjente og venner er også på vei. Det er ikke så mange som vet at vi prøver, bare de aller nærmeste, for jeg orker ikke så mange spørsmål om hvordan det går. Men det gjør jo så forbasket vondt når folk spør om ikke vi har tenkt å få unger snart også...... Jeg blir så deppa av dette her at jeg kan fly på veggen snart. Nesten så jeg ikke klarer glede meg over andres graviditet og unger. Føler meg slem som tenker sånn, men er jeg unormal????? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10070554-er-det-lov-%C3%A5-bli-misunnelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Del Skrevet 12. august 2007 Det er vel bare naturlig å bli misunnelig når en prøver så hardt selv. Men det er tross alt ikke andres feil at de får det til på første forsøk heller. Jeg er ikke helt sikker på om dette innlegget kom på feil debattside, for dette har vel strengt tatt lite med depresjon å gjøre, og vil tro at du vil få større respons ved å legge dette på skravlesiden eller kranglesiden. Lykke til i alle fall ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10070554-er-det-lov-%C3%A5-bli-misunnelig/#findComment-10073751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå