mamma og my Skrevet 12. august 2007 #26 Skrevet 12. august 2007 Helt enig- det er ikke akkurat sånn at jeg tenker " nå skal jeg kjøpe en skikkelig glorete dress med dødningehoder på til mini, da blir han såå søt"
Gjest Skrevet 12. august 2007 #27 Skrevet 12. august 2007 Har det slik jeg også. Hadde tenkt å kjøpe noe klær til sønnen til høsten. Og de siste mnd har jeg vandret på forskjellige butikker uten å kjøpt noe, for har ikke lyst. Likte ikke noe særlig de klærene som hang der. Men da han var liten baby, gikk jeg fullstendig amok.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2007 #28 Skrevet 12. august 2007 Prekæs: har av og til finni noe pent som ikke er mønstrete og i fine farger som ikke er babyblå. Men ofte så er det utslogt det øyeblikket de kommer i butikken. Tydeligvis stor etterspørsel etter slike klær.
prekæs Skrevet 12. august 2007 #29 Skrevet 12. august 2007 Kanskje vi skal starte i gutteklærbransjen:)
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2007 #30 Skrevet 12. august 2007 Hadde passa bra, er jo arbeidsledig og alt vet du, så da hadde jeg hvertfall gjort neo fornuftig med dagene:)
Minnie Mom Skrevet 12. august 2007 #31 Skrevet 12. august 2007 Synes også at det er vanskeligere nå som gutten har begynt med str 92 og 98. Men jeg elsker Name It (Exit), synes de har mye fint. Ellers har jeg også handlet en del fra h&m på nettet og de hadde da en del bra, blant annet noen fine cordbukser og stripete v-gensere. Men enig at det er mye stygt rundt omkring... (
mei Skrevet 12. august 2007 #32 Skrevet 12. august 2007 Veldig enig. Så masse stygge trykk på klærne-særlig på H&M. Jeg synes jeg finner mye fint til en ok pris i Exit butikkene.
Maisie Skrevet 12. august 2007 #33 Skrevet 12. august 2007 Hvorfor er det sånn at guttene skal være tøffe, mens jentene skal være søte? Synes ikke gutten min har noe behov for å være "tøff", han er bare 7 mnd. Enig i at det er altfor mye gutteklær som har stygge Disney-trykk, dinosaurer og monstre. Mens det i jentehyllene bugner av pene klær uten sånt på. Exit og Babyshop har mye fint til gutter, men de har så lite av det. Det aller meste er jo til jenter. Eks var på Babyshop i helga, og der var det salg på babytøy - to stativ med guttetøy og ti stativ med jentetøy....
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2007 #34 Skrevet 12. august 2007 ..men jentetøyet er jo så søtt at man kan få sukkeroverdose bare med ett blikk.. Glad jeg ikke har jente akkurat nå. Hva skjedde med tøy som ikke var så kjønnsfokusert at man ikke kunne bruke det til begge kjønn. Hvorfor skal alle jenter være små prinsesser og alle gutter være små tøffinger? Hvorfor kan de ikke få lov å ha en personlighet som ikke bare er kjønn!? Dere skjønner sikkert hva jeg mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå