Gå til innhold

det finnes så ufattelig mye stygt til små gutter (klær,sko o.l)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å handle inn til bhg start,å det er ingen lett jobb.

Er så mye grusomt feks gummistøvler med pirater og biler på i forferdelige farger.

Klær med dødningshoder og jall.

vil ha søte klær i rene,pene farger jeg,men det er ikke så lett og finne.

Joggesko har vi lett etter i en evighet nå,men finner ingen fine..

kan det ikke bare komme en butikk med søte søte klær og sko til små gutter:)

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig!! Vi ikke at lillegutten min skal gå i klær med dinosaurer og dødninghoder osv. Ønsker meg pene gutteklær!!!

Skrevet

Må det være så grådig søtt, altså?

Jeg benytter iallfall gummistøvler til å la min gutt få utløp for pirater og dødningehoder, så kanskje jeg slipper det på gensere osv.

Joggesko finnes det da utrolig mye fint og nøytralt av.

Skrevet

Det er jeg enig i. Mye fælt, med glorete, støgge trykk osv. Det irriterer meg at jenteavdelingene er rosa og nydelig, og gutteavd. er gjemt bort og ser ut som om de bare har raska sammen noe for å ha et tilbud til gutter også. Personlig synes jeg lindex og kappahl er verst. Babyshop har noe mer som er allright.

Skrevet

Er sååå enig, det var rett før jeg spurte en ansatt på h&m om de ikke kunne gi beskjed om ikke ha litt mer yndige klær og natt-tøy, alt er så markert og ekle farger. Jeg hadde ingen planer om å være frekk og uhøflig.

Alt er så fælt...spes. h&m, kappal og cubus

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig! Det er dødningshoder og pirater, og det er slettes ikke fint på små synes jeg..

Har nesten sluttet å handle på de typiske kjedebutikken, da det etter str. 86 er lite fint tøy!

Har funnet en kjempefin forretning på et kjøpesenter her da, som heter Røff og Tøff, der er det mye stilrent og fint til gutter:o)

Skrevet

Helt enig, spesielt Kappahl er helt grusomt. Men på Lindex har de et merke som heter FIX til gutter og der finner jeg mye fint:)

Skrevet

Men ærlig talt altså er det virkelig så mye verre at gutter har tøffe gutteklær med guttetrykk på enn det er at jentene har med jentetrykk på?

Kan ikke gutter få lov å være gutter?

Skrevet

Vet dere hva? Jeg har motsatt problem av dere. Jeg hater såne oversøte gutteklær. Vil ikke ha med teit mønster heller, men litt varme retrofarger uten lyseblått. Lyseblått er virkelig den styggeste fargen jeg vet. Det er bare så harry. Eller nei, marineblått syns jeg er nesten like ille. :( Men jeg finner nesten ikke noe fint til gutten jeg heller.

Skrevet

Huff ja, helt enig!

Veldig vanskelig å finne fine klær til mine 2 små nevøer...

Skrevet

Jeg kjøper det meste av klærne hans på h&m og Kappahl for der har de iallefall *litt* klær uten dødningehoder etc. men ellers er det veldig lite. Joggesko syntes jeg var lett å finne, hadde noen superfine på skoringen her iallefall.

Skrevet

synes ikke problemet er stygge ting, men lite utvalg! Pjokken flyr rundt med dødningshode på t skjortene sine og ser veldig tøff ut. Takler ikke sånn puse puse lyseblått osv jeg da.

Skrevet

Jeg sverger til benetton jeg da :) og hadde nok gjort det om jeg hadde gutt også.. På g-sport har de viking støvler til barn, helt blå, helt grønne eller helt røde :) Jeg var å kjøpe ralph lauren joggiser til snuppa i våres, kostet 399 kr, de er helt hvite med en rosa liten detalj på, hadde de samme til gutter i lysblått :) mener jeg kjøpte de på agnar hagen eller hva det heter. Jeg synes det er vanskelig å finne fine barnehageklær til tuppa også jeg :-S man får veeeldig mye fint til jenter, men som sagt så er det utrolig mye yndig og rosa eller så er det sånne grusomme ting med bratz trykk o.l. Og lyserosa er ikke det mest praktiske når man skal leke i sandkasse o.l. :) Jeg fant noen jeans skjørt og fine gensere i rødt og mosegrønt osv. på zara da,, prøvd der?

Skrevet

Prøv Benetton til gutten din du! Geox sko er kult, ikke glorete.Fru Lyng og Baby shop går an, og name it/exit har endel pent. Ikke snakk om at mine sønner går med harry tøy med brannflammer eller "cars" på. SÅnn er jeg...:-)

Skrevet

Det er da fullt mulig å finne fine klær til gutter.

Jeg har ikke hatt problemer med det i alle fall.

Men så vil de selv ha disneyfigurer el.l. på Og så er det i stor grad pirater, dødnigehoder o.l. som gjelder.

Vi pleier stort sett å finne det vi da.

På kapphal har de feks masse fine bukser til gutter, de har enkle ensfarvede gensere uten trykk(også i milde farger), funnet mange fine skjorter til hverdags, stilige strikkegensere med emblem på..

Mine gutter har noen stilrene klær, men og noen av de litt mer røffe klærne som er "kult" da.

Skrevet

Har jente sjøl, men hver gang jeg skal kjøpe noe til nevøene mine sliter jeg. Er drager og dinosaurer overalt jo. Ikke pent, synes jeg heller.

Skrevet

Det er nettopp det. Jeg er ikke spesielt glad i lyseblått jeg heller. Men beige bukser til guttungen, med skrukkete lommer i hue og ræ..:) pluss på knea og låra (og nedover leggen) med og uten glidelås vil jeg ikke dra på guttungen. Litt enkle klær, derimot, muligens med litt striper, klare farger osv. Klær hvor designeren har stoppet i tide, hadde vært kjekt:)

Skrevet

Selvfølgelig skal gutter få lov til å være gutter,men jeg syntes en gutt på 16 mnd skal ha litt yndige klær,er gigantiske trykk av dødningshoder osv til bittesmå babyer også,og jeg syntes en baby kan få lov til å ha søte klær,ikke svarte gensere med formel1 flagg o.l på.

Dødningshoder o.l kan han få når han ber om det selv,og selv syntes de er tøft.

Før den tid vil jeg gjerne bruke lyseblått o.l..:)

Skrevet

Enig i at det er stygt med dødningehoder osv......, men det er faktisk mulig altså. jeg har masse masse fint tøyt til min gutt. både søtt og tøfft, men kun et shortssett med pirat fra HM som sambo har kjøpt......ti hi....han er litt søt med den da... kaller han for lille piraten min. hadde nok aldri plukket det ut selv, men når sambo først har kjøpt den synes jeg den er fin. men alt med måte.

selv handler jeg på en lokal butikk som har en del me too osv, exit i lillestrøm, barnas hus, babyshop, fru lyng, HM, kap ahl, lindex, monocicco.( i lillestrøm), reflex, en butikk på jessheim jeg ikke husker navnet på og babyproffsen i sverige osv.

Du må være blind hvis du ikke finner noe fint til gutten din...

selv har jeg kjøpt cars støvler til gutten min, og skal kjøpe et par nøytrale på barnas hus. der hadde de masse fine...

lykke til i jakten!

Skrevet

Aaaaah, jeg glemte jo yndlingsbutikken min da Lisa, jacadi *sukk* men der er det jo litt dyrere da + at ikke såå veldig barnehagevenlig. Men nydelige ting.. Jeg er litt fan av franske snitt o.l. jeg da,, klassiske pene ting :)

Skrevet

Benetton hadde mye fint til gutt tidligere. Men "vår" benetton butikk har ikke barneklær, dessverre.

Skrevet

En gutt på 16 mndr er vel ingen bitteliten baby?

Skrevet

Helt enig med HI! Har helt sluttet å kjøpe klær på disse kjedebutikkene... "Duckfish" og "Me too" her i skapet, ja... Kjøper "Viking" sko og "Super fit"

Skrevet

Helt enig at det er mye stygt til jenter og, lurer mange ganger på hva foreldrene tenker når disse snuppene går i "teenage" tøyet sitt. Bratz er jo ikke lekkert nei. Personlig liker jeg tøy som både er stilrent,men smatidig tøft! Veldig klar på hav de får gå med...hi hi, deilig å være guttemamma og få bestemme.!

Skrevet

Jeg handler nesten ikke på de vanlige kjedebutikkene nå da lillegutt ikke bruker babyklær lengre. Liker ikke dinosaurer, dødninge hoder og disney figurer over hele klærne osv..

Mexx, Benneton, noe fra Pop, Me too, MiniATure, og ikke minst Wheat har veldig mye fint og rent og pent syntes jeg. Det er enkelt å få tak i. Hvis du har anledning til dyrere klær er det jo mye fint i forskjelige franske merker! Når vi vil slå ut håret litt, kjøper vi Ida t, Katvig, Molo og div andre danske merker:) Ecco har jo fått noen tøffe joggesko. Puma og har noen fine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...