Gå til innhold

Er det flere som har pupper som ikke vokser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg her som har pupper som ikke vokser, de er heller ikke ømme, de har vært det til tider, men er en stund siden nå.

Har ikke så mange symtomer ellers heller. Er dette normalt?

Er 8+3, er det noen som kan berolige meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heilt normalt. Puppa mine voks ikkje før heilt på slutten i forrige svangerskap, og eg kan knapt hugse at eg var øm. Det er ikkje enkelt når ein veit ein er gravid, men ikkje har alle symptoma som "alle" snakkar om. På ein måte er du heldig. Det er ikkje SÅ gøy å gå rundt som ein svolten, oppblåst sinnatagg med vondt i magen... ;)

Skrevet

puppene mine har heller ikke vokst noe enda..er 6+5 nå, og har kjent meg litt kvalm, ellers føler jeg heller ikke at jeg har mye symptomer..har bestilt time til ul i morgen bare sånn at jeg får bekreftet at jeg faktisk er gravid!!!går å tenker på det hele tiden og da er det bedre..

Skrevet

Puppene mine hverken vokste eller var ømme før noen dager etter at jeg fødte!

Skrevet

Jeg hadde ømme pupper rundt 6-7 uker i forrige svangerskap, men de vokste ikke. Ømheten gikk over raskt, og puppene ble ikke større før ammingen var i gang.... Men gud så spreng jeg fikk da! :S

Jeg merker ingenting med puppene nå heller, jeg er 5+2.

Skrevet

Jeg venter nr 3. I de to foregående sv.skap fikk jeg veldig ømme pupper fra uke 4-5 og de ble fort store. Denne gangen merket jeg ingenting, verken ømhet eller at de vokste før i uke 13. Nå er de så ømme at jeg knapt orker å ha noen små barn i armkroken på morgenkvisten :-)

Skrevet

Mine har ikke vokst, men er nok litt faster enn de bruker. Sist ble de store allerede før IKM. Og de sluttet ikke å vokse med de første akkurat. Kjempeglad for at de ikke har vokst denne gangen. Er 9+0.

Skrevet

Heisann. Eg e 9 + 1 i dag, og eg har ikkje hatt ømme puppa i det heile tatt... Og ikkje har dei vokst, ikkje som eg kan se vertfall... men, alt går fint med lille reko :)

Skrevet

Å, de kommer nok til å vokse skal du se. Bare vent til helt mot slutten du, hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...