Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 fikk det plutselig for meg at dette ikke kommer til å gå bra... er i uke 7, men har ikke blødd eller noe...sikkert bare hormoner som løper løpsk med meg... men føler jeg trenger litt oppmuntring....
Meg og gutten min Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 akkurat slik hadde jeg det også med en gang jeg fant ut jeg ble gravid. nå er jeg 9+4 og klarer fortsatt og ha de dumme tankene om SA/MA. så nå tror jeg at jeg må komme meg på ultralyd for å roe meg ned. vi får tro det går bra med oss begge:) de sier jo at det er størst sjans for at det skal gå bra:) nå er du i uke 7 og har jo kommet over halvveis. tenk på det du. dette hjalp sikkert lite men:/
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 takk... hjalp litt... er mitt 3 svangerskap å de andre har jo gådd bra, men man leser jo så mye her inne man egentlig ikke vil vite... om sa og ma osv.... :|
Meg og gutten min Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 oj ditt 3 ja?? da vet du isåfall hva du går til. jeg er førstegangs pg har ikke peiling på hva jeg skal kjenne eller noe:) og så lenge man har født friske barn før, så er det større sjans for at man ikke får en SA/MA, mener jeg leste det en plass:)
FruMille Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 kan jeg få spørre hvordan du merket du var gravid.hadde du noen symptomer før du tok testen??
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 ja alt går sikkert bra, men det er den der gnagende følelsen som plutselig dukker opp... har opplevd å miste både bestemor og pappa nå i sommer + at søstra mi hadde en ma i fjor så er mye som sitter i... men takk for at du orker å høre =)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 var trøtt, kvalm og frøs... samme som med begge de andre barna mine...
Bianca83 Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Hei, måtte bare si en ting. Jeg har tenkt de samme tankene som deg. Tenk om man skulle miste? Dette er mitt første svangerskap og er 8+3 i dag. Jeg har faktisk konsekvent valgt å ikke være her så mye inne som jeg var før. Syns jeg bare leste om gravide som fikk blødninger og SA osv. Jeg har heller tenkt at jeg ikke skal tenke noe på det, ikke ta sorgene på forskudd men heller glede meg over graviditetetn. Også tenker jeg optimistisk, "men dette skal da gå bra". Leste i en svangerskapsbok som var veldig bra, at etter uke 8 så er det kun 3 %sjangs for å miste, og det beroliget meg masse. Du er ikke langt unna den :-) Og det sto også, at for hver uke som går så blir svangerskapet ditt sikrere og sikrere. Jeg har derfor valgt å ikke lese og bekymre meg så mye for SA/MA og det funker bra for meg :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 takk babydream... hva het den boken? sliter jo sinnsykt med kvalmen hele dagen så det er jo mest sansynlig liv der inne... fryser og er konstant trøtt og...
Bianca83 Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Boka heter: Svangerskapet uke for uke av Lesley Regan. En kjempebra bok som anbefales på det varmeste. Hu tar opp mange temaer som man ofte "bekymrer" seg over til de forskjellige periodene av svangerskapet og setter ord på det på en veldig god måte, i tillegg til å være en kjempefin bok som beskriver svangerskapet da selvsagt. Anbefales, og lykke til med graviditeten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå