Gå til innhold

vogn med "kiddo" vendt mot seg..

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter jeg ble gravid er jeg mester i å titte på alle vogner rundt på kjøpesentre når jeg er ute :)

Legger merke til at de fleste vogner (unntatt bagvogner da) har vognen / sittedelen vendt fra seg slik at bebissen sitter å ser fremover.

Når jeg tenker på mitt eget behov pr i dag så kunne det ikke falt meg inn å gå på tur å ikke kunne se nurket "hele tiden".

Men siden det er SÅ mange som har den "gale" veien så kommer det kanskje til å gå et lys opp for meg også når den tid kommer? I så fall hvorfor?

Jeg har kjøpt en vogn hvor jeg kan snu begge veier. Så er "safe" uansett, men bare lurer. Dette ble langt for et lite spørsmål. Men men :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10069986-vogn-med-kiddo-vendt-mot-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

når barnet var ca17 mnd begynte jeg å ha henne fra meg. ser fremdeles at hun kan "fryse" hvis en hund bjeffer intenst eller en motorsykkel bråker på tur og da kunne jeg ønske hun så mitt rolige ansikt som fortalte henne at alt var ok.......

Vi har og en vogn som vi kan snu begge veier. Da vi var i London da lillegutt var 10 mnd hadde vi kjøpt en reisetrille hvor han kun satt vendt fra meg. Det vi oppdaget da, var at han satt mye roligere der enn det han gjorde hjemme i vognen når den var vendt mot meg, så da vi kom hjem snudde vi ham og etter det har han kost seg mye mer i vogna, og elsker å sitte og se på verden rundt. Men nå satt han i sportsvognen fra han var ca 5,5 mnd, og det var veldig trygt å kunne ha ham mot meg de 5 mnd. Han er forresten 15 mnd nå, og en nysgjerrig liten kar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...