Gå til innhold

gud jeg gleder meg:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

du har så rett!!

lurer virkelig på hvordan det lille mirakelet ser ut, lukter og føles. :)

men må få være så egoistisk (etter å ha vært ei bebodd hule i 9 mnd) å kaste meg på det med kroppen. jeg savner å ta meg selv på magen og at det går rett ned, ikke en stor klump, slippe unna kynnere og alle merkelige vondter som kommer og går litt etter som de selv føler for.

begynne å trene, bøye meg ned uten å holde på å kveles, få alt vannet ut av kroppen, sove behagelig (selv om det ikke blir sammenhengende, blir det godt), slippe "rivninger" i huden (smerte).

for å ikke snakke om å få være mamma til en liten bylt min kjære og jeg har skapt:)

Haha, regner med at du gleder deg til det ja. Jeg for min del har gitt opp! Det er ikke sjans å klare det selv - og nå har mannen min reist bort så der er det ingen hjelp å få. Nei jeg har bestemt meg for at nå blir det laserbehandlinger for en pen og fin bikinilinje. Så snart jeg er på beina igjen etter fødselen så bestiller jeg time til laserbehandling. Jeg har allerede vært i kontakt med Oslo kosmetiske lasersenter og prisen der er 1500 for de første 3 gangene, deretter halv pris. Regner med alt fra 4-6 behandlinger. Dyrt, men tror det er verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...