Gå til innhold

Hvor gamle er dere??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 23 og venter mitt 2 barn=)

 

Orker ikke høre på hva andre mener om det,spessielt ikke folk som ikke kjenner meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 28 år og venter nr 4. Har ikke noen utdanning jeg heller. Tatt fjernundervisning innimellom. Kan begynne på skole selv om man er eldre. Men barn kan man ikke alltid få når man er eldre. Det er når man er ung man skal ha barn og det er da man egner seg best i energiensverden også for mange.

Ikke missforstå, jeg unner alle over 38 og få barn også men risikoen er jo større.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 22 år og venter mitt første. har vært sammen med forloveden min i 6 år. har nesten tatt ferdig bachelorgrad i markedsførig, men fikk tilbud om jobb før jeg var ferdig så prioriterte den istedet. er nå i 50 % stilling og sambo i 100 %. vi har hus, bil, hund og god økonomi. føler meg veldig klar.

 

når man er klar er veldig individuelt. noen vil vente en stund, mens andre føler seg klar tidligere. man må gjøre det som er best for en selv og ikke tenke på hva andre mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28, blir 29 når beibisene kommer. Har bare et kurs etter vgs, men har fast jobb, mann, hus og lån. Klarer oss utmerket! Jeg tror det er opp til hver eneklt hvor mye man vi oppleve før men velger og starte faminie. Jeg har vært sambo i mange år, men vi har prioritert egen bolig og har valgt bort feks. reising, det betyr faktisk ikke så mye for oss! Skaff deg familie når du er klar du! Det er ingen fasit på når det er riktig og bli mor! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25. Fikk nr. 1 23 år gammel, var ikke planlagt, men han er en skjønn gutt! Hadde igjen 1 år på bachelorgraden, er ferdig med denne nå. Ville ikke vært 2 åringen foruten nå selvsagt, så nå når vi først er i gang gjør vi oss ferdig med nr 2 også. Jeg og min kjære giftet oss nå i sommer.

 

Jeg ville nok definitivt ha sett mer av verden, opplevd mer, kommet bedre i gang med yrkeslivet o.l. om jeg hadde visst det jeg vet nå om det å ha barn... Men det vet man jo ikke før man har fått ett ;) Tenker nå at jeg er jo forholdsvis ung fremdeles når barna mine flytter ut også, holder på nye opplevelser til da jeg. Akkurat nå er det barna som er viktigst.Tenk deg godt om før du gjør denne avgjørelsen! Det er noe du gjør for livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 og venter mitt første barn. Men har prøvd å bli gravid i mange år, og prøvd det meste før det plutselig klaffet uten noen form for hjelp. Nå er jeg overlykkelig, og håper alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...